اهانت به پیامبر خاتم و کامل کننده سخن وحی؛ اهانت به بشریت آگاه و آزاده است

asatid

اهانت به پیامبر خاتم و کامل کننده سخن وحی؛ اهانت به بشریت آگاه و آزاده است

مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) در فرانسه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای جنبش استادی بسیج ایران(جابا)، در متن این بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

می خواهند نور خدا را با دهانهایشان خاموش کنند وخداوند دست بر نمی دارد جز تا وقتی که نور خود را تمام و کامل کند، اگر چه کافران کراهت داشته باشند. سوره مبارکه توبه: 32

توهین پایگاهی از پایگاه‌های رسانه ای غرب صهیونیستی به ساحت مقدس و نورانی خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص) و در ادامه موضع مفتضحانه، خفیف و دو چندان غلط و پشتیبانی تلویحی رییس جمهوری که کشورش به نماد و نشانی تاریخی –انقلاب فرانسه – منادی رهایی و آزادی بوده است بار دیگر حال هر انسان آزاداندیش و خردورز را محزون و جریحه دار ساخت. مسلما مسلمانان و مجامع مسلمان بیش از دیگران این جسارت را – که در زنجیره ای از دسایس برنامه ریزی شده بداندیشان بشریت در پیگیری اهداف شوم خود نظاره گرند – بر قلب و جان خود احساس نموده و با دل نگرانی فراوان و احساس تکلیف و مسئولیت این انحراف و فضاحت ظهور و بروز یافته در فرهنگ و تمدن مغرب زمین را بر مردمان آگاه و وجدان های مستقل جهان گوشزد نموده و می نمایند.

رفتار منافقانه سردمداران غربی در حمایت از انتشار تصاویر موهن به بهانه آزادی بیان به هیچ وجه قابل دفاع نیست چه آن که آزادی بیان به حربه ای برای تهاجم به تمام موجودیت هر آنچه غیر خودی است تبدیل شده است و آنگاه که خطوط قرمز قدرت های غربی از جمله مسئله هولوکاست و صهیونیسم مطرح باشد آزادی بیان غربی رنگ می بازد و به یک باره از این جوامع رخت بر می بندد.

استقبال بی شرمانه سردمداران کشور فرانسه از این اقدام موهن از آن روست که بشریت به طور کلی و مردم غرب به خصوص بیش از هر زمان دیگری از فقدان معنویت، عدالت، اخلاق، صداقت و محبت رنج می برد و خود را محتاج آشنایی با پیامبر رحمت و عدالت می داند.  این اقدامات بی شرمانه بیش از آنکه نشانگر تلاش برای به کرسی نشاندن حق آزادی بیان باشد، نشانگر هراس از آن است که مردم تحت ستم کشورهای غربی خود را در آغوش پیامبری افکنند که از یک سو برای دردمندان رحمت است و برای ستمگران همه خشم خداوند.

سردمداران غرب و میان داران این معرکه باید بدانند امروز در سایه اراده الهی و بیداری و آگاهی فزاینده وجدان های انسانی اهانت به پیامبر خاتم و کامل کننده سخن وحی، نه اهانت به شخص و یا توهین به یک و نیم میلیارد جمعیت مسلمان، بلکه اهانت به بشریت آگاه و آزاده ای است که دیگر تزویر را بر نمی تابد. خداوند تبارک و تعالی رسول اعظم(ص) و اعجازش قرآن کریم را ارمغانی برای کل بشریت ارسال و امانت گذاشت و دور نیست روزی که تعالیمش همه گیر و عالم گیر شود و بر این فضای ضداخلاق و پر از نفرت غالب آید. مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاهها توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به مقدسات، ادیان و پیامبران را محکوم نموده و با هشدار مجدد گوشزد می کند دشمنی ها و تفرقه افکنی های سیاستمداران غربی و گردانندگان آنها نسبت به اسلام و موحدین عالم فراموش نخواهد شد.

نصرمن الله و فتح قریب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.