جامعه جهانی هر روز شاهد ذبح یکی از حقوق عام جهانی است

asatid

جامعه جهانی هر روز شاهد ذبح یکی از حقوق عام جهانی است


کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام برائت از این اقدام موهن، تمامی همدلان داخلی و خارجی را به محکومیت شدید این عمل نابخردانه فرا ‌خواند و خواهان عذرخواهی رسمی دولت فرانسه و محاکمه مسببین و مباشرین این عمل سخیف شد.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان قزوین، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام برائت از این اقدام موهن، تمامی همدلان داخلی و خارجی را به محکومیت شدید این عمل نابخردانه فرا ‌خواند و خواهان عذرخواهی رسمی دولت فرانسه و محاکمه مسببین و مباشرین این عمل سخیف شد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام سخیف و کینه توزانه‌ی نشریه‌ی فرانسوی و به دنبال آن توجیهات متناقض رئیس‌جمهور فرانسه در وجود آزادی بیان، پیرامون این موضوع و خفقان بیان، پیرامون امثال هولوکاست، امتثال اندیشه‌های لیبرالیستی غرب و نشانگر تناقض‌های نظری و عملی آنها در "حفظ کرامت انسانی"، " آزادی بیان" ، "همزیستی مسالمت‌آمیز"، "پرهیز از تفرقه و نفرت انگیزی"، "آزادی باور و عقیده" ، "همبستگی جهانی" و "احترام به تنوع فرهنگی و دینی" است.

فرهنگی که بوی تعفن انسان مداری‌اش، انسان کامل را به سخره می‌گیرد و قلب بیش از یک میلیارد انسان مسلمان را جریحه‌دار می‌‌کند.
عجیب‌تر اینکه این اقدام ضد هنریِ گستاخانه و از آن بدتر حمایت قانون شکنانه مقام فرانسوی، بر طبق قانون آزادی مطبوعات در فرانسه جرم‌انگاری شده است، لکن کینه و تفرقه افکنی و لگدمال کردن ارزش‌های انسانی، به راحتی قوانین داخلی و بین المللی را زیر پا می‌گذارد و با هر ابزاری در صدد نزدیکی به اهداف شیطانی خود برمی‌ آید.
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، ضمن اعلام برائت از این اقدام موهن، تمامی همدلان داخلی و خارجی را به محکومیت شدید این عمل نابخردانه فرا می‌خواند و خواهان عذرخواهی رسمی دولت فرانسه و محاکمه مسببین و مباشرین این عمل سخیف می باشد.
جامعه جهانی هر روز شاهد ذبح یکی از حقوق عام جهانی است و این نیازمند وجود و حضور مجریان معتقد به قانون و عزم راسخ در جهت اصلاح ساختارهای کلان و امتثال جدی ارزش‌های انسانی است.
به امید روزی که امت اسلام با همراهی تمامی آزادی‌خواهان جهان و با تاسی به پیامبر اسلام در ایجاد مدینه ی واحده و فاضله و تحقق همزیستی مسالمت آمیز و ارتقاء حقیقی ارزش‌های انسانی در سایه‌سار توحید، حکومت جهانی اسلام را ایجاد و محقق سازد.

ان شاءالله

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.