سی‌ودومین شماره نشریه تحلیلی بصائر

asatid

سی‌ودومین شماره نشریه تحلیلی بصائر

سی‌ودومین شماره نشریه تحلیلی "بصائر" ویژه اساتید شبکه ملی قدرت نرم، هفته اول مهرماه 99 منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج ایران(ناب)، سی‌ودومین شماره نشریه تحلیلی بصائر ویژه اساتید شبکه ملی قدرت نرم و به همت معاونت بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور هفته اول مهرماه ۹۹ منتشر شد.  

سی‌ودومین شماره نشریه تحلیلی بصائر با ارائه 3 مقاله  با عنوان‌  " تقسیم كار اروپا و آمریكا براى اختلال محاسباتى ایران‏"،  " در شرایط فعلی وظیفه جریان مؤمن انقلابی چیست؟ " و " برداشت اندیشکده‌های آمریکا از ابعاد توان نامتقارن قدرت ایران" به تحلیل وقایع روز پرداخته است.

در بخشی از نوشتار این نشریه تحلیلی چنین آمده است:

« در روزهاى گذشته، اروپایى‌‏ها طى دو نوبت با آمریكا ظاهراً همراهى نكرده‌‏اند. این عدم همراهى سه كشور اروپایى (تروئیكاى اروپایى) موجب خوشحالى بیش از اندازه برخى از افراد در داخل كشور شده است. این مقاله درصدد است تا ضمن تبیین چرایی این عدم صوری از اهداف اروپا پرده برداشته و تاکید کند که این بازی آنها نیز همچنان به نفع آمریکا ارزیابی می شود. بنابراین اروپایى‌‏ها همچنان غیرقابل اعتماد هستند.

اقتضائات نظام سیاسی آمریکا و قوانین مرتبط با آزادی اطلاعات که زمینه بهره‌برداری رقبای بین‌المللی این کشور طی سالیان اخیر به‌خصوص در برهه انتخابات 2016 آمریکا را فراهم آورد، موجب نگرانی ساختار و اندیشکده های این کشور شده است. ارزیابی حاکی از آن است که با توجه به اعمال محدودیت‌های گسترده بر فعالیت نهادهای بین‌المللی ج.ا.ا و با توجه به اثربخشی کوتاه‌مدت و مؤثر حاصل از ایجاد زیرساخت تأثیرگذاری، بهر برداری ساختارمند از این حوزه می‌تواند بر قدرت نامتقارن کشور برای مقابله و تضعیف کشورهای متخاصم ازجمله ایالات‌متحده آمریکا بیافزاید....»

متن کامل نشریه بصائر تحلیلی - شماره 32

 

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.