گام دوم انقلاب، بیدار باش و وحدت جامعه اسلامی است

asatid

گام دوم انقلاب، بیدار باش و وحدت جامعه اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین ذوعلم در همایش "آغاز سربلندی" در دانشگاه باهنر کرمان: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید اختلافات را کنار بگذاریم ، حتی با داشتن ادیان مختلف و اگر کسی برای پیشرفت کشور ذیل این بیانیه حرکت کند حتی در خارج از ایران به هدف خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان کرمان، در همایش " آغاز سربلندی " که در دانشگاه کرمان برگزار شد، به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخته شد.

این همایش با حضور حجت الاسلام و المسلمین ذوعلم، مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دفترمقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نماینده ولی فقیه در دانشگاه، مسئولین دانشگاه شهید باهنر کرمان و همچنین  باحضور پررنگ بیش از شصت استاد بسیجی این دانشگاه انجام شد. 

در این مراسم مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دفترمقام معظم رهبری (مدظله العالی) با اشاره به این که پایه‌گذار مردم سالاری دینی در جامعه رهبر انقلاب است، افزود: در اسلام ناب مردم صاحب حق هستند و مسئولان باید پاسخگو باشند.
او با اشاره به این که گام دوم انقلاب شناسنامه ، بیدار باش  و وحدت جامعه اسلامی است ، گفت: علت بحران در کشور‌های پیشرفته این بوده است که از هفت کارگروهی که برای بیانیه گام دوم  تشکیل داده اید غافل شده اند زیرا در تمدن جدید دچار بحران‌هایی هستیم که فقدان این ۷ کارگروه احساس می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ذوعلم  ادامه داد: در این بیانیه باید اختلافات را کنار بگذاریم  حتی با داشتن ادیان مختلف؛ و اگر کسی برای پیشرفت کشور ذیل این بیانیه حرکت کند حتی در خارج از ایران به هدف خواهد رسید.

او با اشاره به این که این بیانیه میثاقی برای انقلابیون است؛ تصریح کرد: رهبری فرمودند در بیانیه گام دوم انقلاب خودسازی ضروری است زیرا بدون مرحله خودسازی حرکت امکان پذیر نیست با نگاه با گذشته می توان فهمید که انقلابیون قبل از ایجاد انقلاب خودسازی کرده بودند.

مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دفترمقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به شهادت سردار سلیمانی و مکتب وی اشاره کرد و افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب شهید سلیمانی یکی از بارزترین افراد در عمل به بیانیه بود وی شخصی صرفا نظامی نبود بلکه در بعد های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و... فعالیت داشت.

او ادامه داد: شهید سلیمانی بسیجی گمنام از منطقه‌ای در کرمان بود که خودش، خودش را ساخت و بدون هیچ توصیه و رانتی بالا آمد؛ و سرباز واقعی بود و همه باید مانند وی سرباز انقلاب  باشیم.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.