محکومیت دعوت از سفیر بد سابقه انگلیس خبیث در استان یزد

asatid

محکومیت دعوت از سفیر بد سابقه انگلیس خبیث در استان یزد

جمعی از نخبگان بسیجی استان یزد پشت پرده‌های دعوت از امثال این عنصر خبیث و مشکوک را در استان یزد محکوم کرده و به میزبانان هشدار می دهند که مراقب باشند دچار بی بصیرتی و غفلت نشده و حرمت خون شهیدان وجایگاه یزد به عنوان دارالعباده و حسینه ایران را حفظ نمایند.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان یزد، جمعی از نخبگان بسیجی استان یزد در محکومیت دعوت از سفیر بد سابقه انگلیس خبیث در استان یزد بیانیه‌ای صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

جمعی از دشمنان غربی و عناصر نظام سلطه امروز از طرق مختلفی برای استحاله و سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد می شوند. یکی از این راه‌ها  پروژه نفوذ است که اکنون با برنامه ریزی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه با همکاری بعضی از عناصر خود فروخته داخلی  عمیق‌تر و گسترده‌تر از گذشته دنبال می شود .

نفوذ به میزبان نیاز دارد،کشمیری کنار شهید رجایی قرار می‌گیرد تا نقش خود را در جنایت هشتم شهریور ایفا کند. کلاهی خود را به سطوحی از مسئولان نزدیک می‌کند تا فاجعه هفتم تیر را رقم بزند. امیر انتظام سخنگوی  دولت می‌شود تا رابط درون نظام با سفارت آمریکا برای بازگشت مجدد شیطان بزرگ شود، نفوذ درمذاکرات برجام و در تأسیسات اتمی نطنز و قبل از همه نفوذ  بنی صدر منافق نمونه‌هایی از جریان نفوذ و ضربه‌هایی است که به ملت ایران وارد کرده است . متاسفانه امروز جریان غربگرا، میزبان نفوذ در کشور و استان یزد است.

جریانی که به دلایل مختلف در سال‌های گذشته در کمین فرصت برای تحقق برنامه‌های خود بود و شرایط کنونی را فرصت طلایی می داند. اگر غفلت شود ناگهان متوجه می شویم که دشمن در جاهایی رخنه کرده و مشغول کارهای خطرناک فرهنگی وسیاسی است.

بنابراین باید کاملا مراقب باشیم.دعوت و یا موافقت با سفیر انگلستان در استان یزد، کسی که نقش فعال در اغشتاشات آبان ماه سال گذشته جلو دانشگاه امیرکبیر در تهران داشته، یاد آور حضور مستر همفر جاسوس انگلستان در کشورهای اسلامی است که به عناوین گوناگون ظاهر می شد و در واقع مجری سیاست‌های استعماری انگلستان بود.

نخبگان بسیجی استان یزد پشت پرده‌های دعوت از امثال این عنصر خبیث و مشکوک را در استان یزد محکوم کرده و به میزبانان هشدار می‌دهند که مراقب باشند دچار بی‌بصیرتی و غفلت نشده و حرمت خون شهیدان و جایگاه یزد به عنوان دارالعباده و حسینه ایران را حفظ نمایند و زمینه‌های خشم و اعتراض نیروهای ارزشی و انقلابی را فراهم ننمایند که ساکت نخواهند نشست.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.