تاکید بر لزوم برخورد با روسای دانشگاه‌هایی که علیه اساتید انقلابی اعمال فشار کنند

asatid

تاکید بر لزوم برخورد با روسای دانشگاه‌هایی که علیه اساتید انقلابی اعمال فشار کنند

جمیری گفت: استاد بسیجی باید با روحیه‌ی انقلابی و جهادی که دارد روحیه علمی و پژوهشی خود نیز تقویت کند. رییس دانشگاهی بخواهد علیه نیروهای انقلاب فشاری را اعمال کند از این موضوع نخواهم گذشت و قطعا برخورد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر،گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی شامگاه دیروز در جمع اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان بوشهر، گفت: اساتید بسیجی باید مثل شهید چمران تقوا و تخصص‌های بسیار بالا داشته باشند و در همه امور انقلاب اسلامی از آنها استفاده شود.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر اظهار کرد: از هیج فرد بسیجی و انقلاابی پذیرفته نییست، که بگوید از ترس حذف شدن و یا از دست دادن موقعیت خود نمی توانم وظایفم را انجام دهم.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلابی‌گری هزینه دارد و باید هزینه هایش را بپردازیم، یک بسیجی موفق هر چه دارد را باید در طبق اخلاص بگذارد و در اختیار انقلاب قرار دهد.

جمیری افزود: استاد بسیجی باید با روحیه‌ی انقلابی و جهادی که دارد روحیه علمی و پژوهشی خود نیز تقویت کند. رییس دانشگاهی بخواهد علیه نیروهای انقلاب فشاری را اعمال کند از این موضوع نخواهم گذشت و قطعا برخورد می‌شود.

وی عنوان کرد: در بعضی از دانشگاه‌های استان میدان برای نیروهای انقلابی تنگ شده است، اما نظام برای ما از همه چیز مهمتر است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب، مجلس کنونی را یکی از انقلابی ترین مجالس خواندند که ان شالله امیدوارم خداوند کمک کند بتوانیم انقلابی عمل کنیم.

جمیری با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: در برخورد با مشکلات و معضلات کشور مشکل قانون نداریم، بلکه مشکل برنامه ریزی وجود دارد که این هم کار مجلس نیست و دولت باید اقدامات لازم انجام دهد.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت کوتاه باقی مانده از عمر دولت، مجلس وظیفه دارد دولت را کنترل و مهار کند.

انتهای پیام/

روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان بوشهر

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.