طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن

asatid
معرفی کتاب؛

طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن

کتاب « طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» سلسله بحث‌های آیت‌الله خامنه‌ای در مقطع قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد امام حسن عسکری (ع) مشهد مقدس است که در 686 صفحه و 4 بخش عمده تنظیم و به کوشش دفتر نشر فرهنگ اسلامی و مرکز صهبا (مؤسسه فرهنگی ایمان جهادی) منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج (ناب)، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور کتاب "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن" را جهت استفاده اساتید و علاقه‌مندان معرفی کرد.

این کتاب سلسله بحث‌های آیت‌الله خامنه‌ای در مقطع قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد امام حسن عسکری (ع) مشهد مقدس بوده است که در 686 صفحه و 4 بخش عمده تنظیم و منتشر شده است.

در این مجموعه مباحث بنیادین اندیشه و تفکر اسلامی که عقاید ناب اسلامی را توأم با زیست اجتماعی مطلوب و حاکمیت دین خدا را شامل می‌شود ذیل چهار محور اصلی «ایمان، توحید، نبوت، ولایت» با بهترین ادبیات تبیین گردیده است.

 استدلالی بودن، اقناع پذیری، دائرمدار قرآن کریم بودن از ویژگی‌های اصلی این کتاب است . رهبر حکیم انقلاب اسلامی در نخستین عبارات خویش می‌فرمایند: «طرح اسلام به‌صورت مسلکی اجتماعی و دارای اصولی منسجم و یک آهنگ و ناظر به زندگی جمعی انسان‌ها، یکی از فوری‌ترین ضرورت‌های تفکر مذهبی است».

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره انتشارات صهبا(مؤسسه فرهنگی ایمان جهادی) 02122773360  نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.