انتقام خون‌های پاک ریخته فرزندان علمی مکتب عاشورا راخواهیم گرفت

asatid
در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد:

انتقام خون‌های پاک ریخته فرزندان علمی مکتب عاشورا راخواهیم گرفت

 شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در محکومیت اقدام تروریستی و شهادت دانشمند هسته‌ای دکتر فخری زاده بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای در پی شهادت دانشمند هسته‌ای دکتر فخری زاده آورده است:


بسم الله القاصم الجبارین
فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَکُمْ وَلَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمَالَکُمْ


پس هرگز سست نشوید و (دشمنان را) به صلح (ذلّت‌بار) دعوت نکنید در حالی که شما برترید، و خداوند با شماست و چیزی از (ثواب) اعمالتان را کم نمی‌کند!

عصر اولین جمعه آذر ماه و همزمان باسالروز ترور شهید مجید شهریاری، استاد محسن فخری زاده به شهادت رسید. 


دشمنان کور دل انقلاب اسلامی که از پیشرفتهای علمی و تکنولوژیکی نظام اسلامی، خشمگین و از مقاومت و اقتدار بی بدیل ملت بزرگ ایران در برابر تحریم ها و فشارهای ظالمانه و بی سابقه استکبار جهانی ناامید شده اند؛ با عجز کامل به  ترور شخصیت های علمی امت اسلامی روی آورده اند و اکنون:


1) ترور ‏دکتر محسن‌‌ فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای و موشکی و معاون برجسته وزارت دفاع کشورمان مصداق بارز "تروریسم دولتی" است که با چراغ سبز ترامپ برای جلب حمایت صهیونیستها در حل بحران انتخاباتی و به امید تداوم دوره دوم ریاست جمهوری امریکا، بدست ایادی استکبار و صهیونیسم جهانی و همراهی و جاسوسی منافقان سرسپرده کوردل صورت گرفت. وظیفه دستگاه دیپلماسی کشور برخورد فعال در مجامع جهانی و مطالبه موضع گیری علنی دولتهای اروپایی و غربی علیه این اقدام رذیلانه و "تروریسم دولتی" است. دولتهای اروپایی باید بدانند سکوت در برابر جنایت به معنای همدستی با شادی صهیونیستهاست و بدون هزینه نخواهد ماند.


2) برادران دستگاههای امنیتی بخوبی میدانند که مراقبت ازشخصیتهای خط مقدم پیشرفت کشور بویژه در حوزه تکنولوژی های برتر و گلوگاهی واجب عینی است. درخواست ملت ایران انست که این مراقبتها شبانه روزی و بیش از گذشته صورت گیرد تا دیگر شاهد از دست دادن دانشمندان غیورمان نباشیم. پیگبری و ردیابی شبکه نفوذ و ترور نیز وظیفه حتمی و مورد انتظار است. 


3) دشمنان بااین حرکتها به خیال خام خود می خواهند فضای رسانه ای و جو عمومی جامعه را به اشتباه محاسباتی بیندازند و از این طریق نظام مقتدر اسلامی را به تسلیم وادار نمایند. زهی خیال باطل! که این گونه اعمال مذبوحانه و از روی استیصال، به حول و قوّه الهی و به تعبیر امام راحل(ره) ملت مارا بیدارتر خواهدکرد. دشمنان نظام بدانند که این قبیل اقدامات بزدلانه نه تنها در اراده ملت ایران خللی وارد نمیکند که مارا در مسیر حرکت به سمت توسعه علمی برای استقلال و ازادی جسورتر، مقاوم تر و مصمم تر خواهد کرد.
 
4) شهادت دانشمند مظلوم ما اتمام حجتی برای تمام کسانی است که یا در خوابند یا خود را بخواب زده اند و می‌خواهند با چهره بزک کرده یک " بایدن گوگولو" امریکای جهانخوار راتطهیر کنند و نظام را به مسلخ امضای برجام های 2و3و4 ببرند.  امت حزب اله بیدارتر ازهمیشه درصحنه خواهد ماند و اجازه تکرار قراردادهای ننگین به کسی نخواهد داد.
 
5) ترور دانشمندان خط مقدم پیشرفت کشور بار دیگر مسوولیت برخی مسوولین خواب زده، شورای عالی انقلاب فرهنگی و دانشگاهها و اساتید انقلابی را سنگین تر کرد تا دریابند که دانشگاههای امروز باید به دانشگاههای حل مساله و پرورش دهنده مجیدشهریاری ها، علی محمدی ها، رضایی نژادها، احمدی روشن ها و فخری زاده تبدیل شوند. 


ما اساتید بسیجی دانشگاه ازاد اسلامی شهادت این مجاهد فی سبیل الله رابه پیشگاه آقاامام زمان(عج)،مقام معطم رهبری و خانواده محترم و ملت شریف ایران  تبریک و تسلیت عرض میکنیم و با امام و رهبر فرزانه خود عهد و پیمان می بندیم که با ایمان و اعتقاد به ایات شریف قران، مسیر مقاومت را ادامه میدهیم و اگر چه بسیار دشوار هم باشد انشاله جای این شهدا را در گام دوم انقلاب پر خواهیم کرد و انتقام  خون های پاک ریخته فرزندان علمی مکتب عاشورا را از ترامپ قمارباز و دیگر قماربازان غربی خواهیم گرفت.

 

شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.