فرزندان این انقلاب تحت فرماندهی"امام خامنه‌ای" نابودی دشمن خبیث را سرعت می‌بخشند

asatid
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان آمده است؛

فرزندان این انقلاب تحت فرماندهی"امام خامنه‌ای" نابودی دشمن خبیث را سرعت می‌بخشند

بسیج اساتید بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، با صدور بیانیه‌ای شهادت مظلومانه شهید دکتر محسن فخری‌زاده را تبریک و تسلیت عرض کرده، اعلام کرد: فرزندان این انقلاب تحت فرماندهی"امام خامنه‌ای" نابودی دشمن خبیث را سرعت می‌بخشند.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، با صدور بیانیه‌ای شهادت مظلومانه شهید دکتر محسن فخری زاده را به مقام معظم رهبری و ملت انقلابی و خانواده آن شهید تبریک و تسلیت  عرض کرده، اعلام کرد: فرزندان این انقلاب تحت فرماندهی"امام خامنه ای" نابودی دشمن خبیث را سرعت می بخشند.

متن بیانیه بدین شرح است:

سرزمین ایران اسلامی مهد پرورش راد مردانی است که در طول تاریخ آسایش و آرامش را از چشمان ظالمان ربوده‌اند، این موضوع را دشمنان به خوبی فهمیده اند اما از هنر مردان خدا که شهادت است اطلاعات ندارند و از استیصال و در ماندگی ناشی از حرکت علمی، نظامی و سیاسی نیروهای انقلابی و ولایی به ستوه آمده اند بر این پایه با انجام عملیات ناشایست به ترور شخصیت های علمی و انقلابی می‌پردازند به یقین فرزندان این انقلاب تحت فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) عزیز با استقامت بی نظیر به حرکت خود ادامه می دهند و نابودی دشمن خبیث را سرعت می بخشند.

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ضمن محکومیت این اقدام ناجوانمردانه, شهادت دانشمند، مرد میدان نبرد، شهید دکتر محسن فخری زاده را تسلیت عرض می‌نماید و به عنوان یک مرکز علمی با آرمان انقلاب و اندیشه های ناب رهبری تجدید میثاق می نماییم تا نابودی استکبار جهانی و ایجاد تمدن جهانی نوین علمی_ اسلامی آرام نمی‌نشینیم.

  بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.