راه علم ، فناوری، اقتدار دفاعی و هسته‌ای هرگز بسته نخواهد شد

asatid
در بیانیه نهضت استادی بسیج استان آذربایجان شرقی مطرح شد:

راه علم ، فناوری، اقتدار دفاعی و هسته‌ای هرگز بسته نخواهد شد

دست جنایتکار آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح دیده می شود و این اقدام نزد ملت‌های آزاده جهان، چهره شیطانی و خوی درنده این وحشیان به ظاهر متمدن غربی را بیش از پیش آشکار می کند .

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی، در متن بیانیه استادان بسیجی این استان آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

شهادت دکتر محسن فخری زاده ، پدر علم هسته ای ایران و استاد فیزیک هسته ای دانشگاه امام حسین (ع) این دانشمند ، مدیر انقلابی و مخلص را به محضر فرماندهی معظم کل قوا ، امت شهیدپرور ایران ، جامعه علمی ، دانشگاهی و دفاعی کشور تبریک و تسلیت عرض می نمائیم .

آمریکای خونخوار و رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی ، این تروریست های بالذات با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و اقتدار خود بازدارند و خللی در عزم پولادین ملت ایران پدید آورند . ترور شهید دکتر محسن فخری زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت و سندی بر خوی ظالمانه و ددمنشانه آمریکا و اسرائیل جنایتکار است .

دست جنایتکار آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح دیده می شود و این اقدام زبونانه نزد ملت های آزاده جهان ، چهره شیطانی و خوی درنده این وحشیان به ظاهر متمدن غربی را بیش از پیش آشکار می کند .

اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان آذربایجان شرقی ضمن محکومیت این توطئه خبیثانه با قدرت و قاطعیت اعلام می دارد با این ترور ددمنشانه راه علم ، فناوری ، اقتدار دفاعی و هسته ای هرگز بسته نخواهد شد و دانشمندان انقلابی و بسیجی این مرز و بوم و رهروان این شهید بزرگوار قطعاً ادامه دهنده راه پرافتخار این دانشمند شهید خواهند بود. همچنین خواهان انتقامی سخت و پشیمان کننده از عاملان و بانیان این عمل ننگین بوده تا درس عبرتی فراموش نشدنی برای این یاغیان گرگ صفت آمریکایی و اسرائیلی باشد .

سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.