خون شهید فخری‌زاده موجب روئیدن ده‌ها بلکه صدها فخری زاده دیگر خواهد شد

asatid
در بیانیه شهادت دانشمند هسته‌ای مطرح شد:

خون شهید فخری‌زاده موجب روئیدن ده‌ها بلکه صدها فخری زاده دیگر خواهد شد

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و استاد دانشگاه، شهید دکتر محسن فخری زاده بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ، بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران پیرو شهادت دانشمند هسته‌ای و استاد دانشگاه، شهید دکتر محسن فخری زاده بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (سوره آل عمران؛ آیه ۱۶۹) هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏ اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند.

ملت بزرگ و شهیدپرور ایران بار دیگر یکی از فرزندان برومند خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد. استاد شهید دکتر محسن فخری زاده به دست جنایتکارِ عناصر خودفروخته استکبار جهانی و مزدوران صهیونیسم بین الملل به شهادت رسید. جامعه علمی کشور و به ویژه بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران شهادت این استاد گرانقدر را به محضر حضرت بقیت الله الاعظم ارواحنافداه ،رهبر معظم انقلاب اسلامی ،ملت شریف ایران و خانواده محترم شهید تبریک و تسلیت عرض می نماید و اعلام می کند: نوشیدن شربت گوارای شهادت اجر زحمات و ایثارگری های این چهره علمی کشور است؛ او که روزی در عرصه دفاع مقدس و نبرد سخت با دشمنان اسلام و در پی آن در صحنه جهاد علمی برای اقتدار ایران از پای ننشست.

ملت ایران به خوبی به یاد دارد این سخن پیر مرادش خمینی کبیر را که فرمود: «از هر قطره خون شهید ما که به زمین می ریزد انسانهای مصمم تر و مبارزی به وجود می آیند»؛ «همين شهادت ها پيروزی را بيمه می كند همين شهادت هاست كه دشمن را رسوا می كند در دنيا». دشمنان بدانند یقینا مردم شهیدپرور ایران مصمم تر و با انگیزه مضاعف برای اعتلای کلمه حق در جهان ایستادگی کرده و با همکاری ملتهای منطقه، غده بدخیم سرطانی رژیم صهیونیستی را از ریشه برخواهند کند و نیروهای تروریست آمریکایی را از منطقه اخراج خواهند نمود.

همچنین سازمان‌های بین المللی و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری که این روزها به ابزاری سیاسی برای فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران بدل شده اند و چشمان خود را بر این گونه جنایات تروریستی بسته و می بندند؛ بدانند که نگرانی های مضحک آنان برای انجام ضربه متقابل علیه گروهک های تروریستی، رژیم جعلی صهیونیست و در رأس آنها نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه مانع اقدام متقابل جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.

ملت بزرگ ایران این پیام را به فتنه گران محور غربی-عبری-عربی می‌دهد که بوق های رسانه ای و تبلیغاتی و اشک تمساح آنان برای مزدوران تروریست مانع انتقام سخت نخواهد شد و ملت ایران از امروز برای انتقام لحظه شماری می نماید. دشمنان ایران و اسلام عزیز گمان می کنند با شهادتها و ترورها می توانند اندیشمندان و دانشمندان ما را دفن و خاموش کنند درحالیکه خون شهید فخری زاده موجب روئیدن ده ها بلکه صدها فخری زاده دیگر خواهد شد.

ما اساتید و دانشگاهیان پایتخت با روح بلند و ملکوتی شهید فخری زاده عهد می‌بندیم که پرچم آرمانهایش را همچون درفشی پرتلاءلو بر قلب خویش استوار نگه می داریم و این راه پُر تشعشع را که امید آزادگان جهان است با صلابت ادامه خواهیم داد. لذا از نیروهای مسلح و جان برکف ملت ایران تقاضا داریم پاسخی در خور و شایسته به این ددمنشی و خوی وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی بدهند. جامعه بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران همچنین از بخشهای قضایی، امنیتی و نظامی کشور به ویژه دولت می‌خواهد تا بانیان اصلی این ترور بزدلانه هر چه سریعتر تحت تعقیب و شناسایی قرار گرفته و آنان را با قدرت به سزای این عمل زشت و ننگین برسانند.

والسلام علیکم

۸ آذرماه ۱۳۹۹

بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.