مسئولان امر با انتقام سخت، زمینه خباثت صهیونیسم را به اعتبار قدرت و قوت الهی برچینند

asatid
در بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در پی شهادت دانشمند برجسته هسته‌ایی مطرح شد:

مسئولان امر با انتقام سخت، زمینه خباثت صهیونیسم را به اعتبار قدرت و قوت الهی برچینند

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد دامغان طی بیانیه ایی در پی شهادت دانشمند برجسته هسته ایی کشور اعلام موضع کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان سمنان، در متن بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در پی شهادت دانشمند برجسته هسته‌ایی آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

و باز از جمع مردان خدایی، یکی راه آسمان را گرفت و به وعده گاه دوست پر کشید و داغی دگر به دل‌ها نشست.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دامغان، شهادت مظلومانه دانشمند برجسته، مجاهد و نخبۀ ارزشمند دفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را محضر حجت ابن الحسن(عج)، مقام معظم رهبری و عموم مردم شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نماید.

استادان بسیجی واحد دامغان با محکوم کردن حادثه تروریستی، یک بار دیگر وجدان های خواب آلوده جهان را به قضاوت می خوانند که در کدامین مرام و مسلک، دیوسیرتان وابسته به استکبار جهانی و صهیونیسم به خود اجازه می دهند که فرهیختگان ارزشمند یک ملت بزرگ را به حکم جهالت و زیاده خواهی خود ترور کنند.

می‌دانیم که دشمنان کوردل و پست از رویارویی و مصاف با صبر و مقاومت و ایستادگی و البته رشد و پیشرفت فرزندان این ملت در تمامی عرصه های تکنولوژیک، هسته‌ای و نظامی ناتوان شده‌اند و به این اقدامات مذبوحانه و خارج از چارچوب‌های انسانی و معیارهای بین‌المللی روی آورده‌اند که مسلما هیچ حاصلی برای آنها نخواهد داشت و صنایع ما در تمامی حوزه‌های نظامی، هسته‌ای، موشکی و غیره با سرعتی بیشتر از گذشته پیش خواهد رفت.

بسیج اساتید واحد دامغان امیدوار است مسئولان امر با انتقام سخت، حافظ خون شهدا باشند و زمینه خباثت صهیونیسم را به اعتبار قدرت و قوت الهی برچینند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.