در پاي هر قطره خون شهداي انقلاب درختي تنومند رشد خواهد كرد

asatid
در بیانیه بسیج اساتید استان یزد مطرح شد:

در پاي هر قطره خون شهداي انقلاب درختي تنومند رشد خواهد كرد

اقدامات ددمنشانه آمریکا و هم‌پیمانانش نشانه ضجه‌های برخاسته از استیصال و نیز به انزوا رفتن آنان در معادلات سیاسی منطقه و جهان است.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان یزد، در متن این بیانیه اینچنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 


مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ( احزاب -23) 


از مومنان مرداني هستند که به پيماني که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضي بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضي چشم به راهند و هيچ پيمان خود دگرگون نکرده ‏اند. 
  
تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد علمی و شهادت، به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدا ... الحسین علیه السّلام است. 
عالم وارسته و اندیشمند متعهد و خدمتگزار ارزنده عرصه علم و ایمان و فرزند فرزانه ملت، دکتر محسن فخری زاده شامگاه جمعه هفتم آذرماه، توسط مزدوران وابسته به استكبار جهاني به سردمداري آمريكاي جنايتكار و رژيم غاصب و منحوس صهيونيستي مورد حمله تروریستی قرار گرفت و پس از عمری مجاهدت و خدمت صادقانه در عرصه های مختلف علمی، سرانجام در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب،  به فیض عظیم شهادت نائل گشته و به یاران شهیدش پیوست و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور بی سر خود را رقم زد . 
فقدان این شهید عزیز، جامعه علمي كشور را دچار حزن و اندوه ساخت. پیشرفت های علمی بویژه دستیابی دانشمندان متعهد كشور عزیزمان به انرژی صلح آمیز هسته ای، بیش از پیش چهره كریه دشمنان قسم خورده انقلاب را آشکار و به آزاد آندیشان و عدالتخواهان گیتی، نور امید و ایمان پرتوافكنی نموده است. دشمنان كوردل و مدعيان دروغين آزادي و حقوق بشر زماني كه ديدند هيچیک از اهداف خصمانه‌شان مانند تحريم، فتنه افروزي، صدور قطعنامه‌هاي مغرضانه برضد كشورمان كارساز نيست با عصبانيت دست به ترور نخبگان علمي كشور مي‌زنند؛ غافل از اینكه در پاي هر قطره خون شهداي انقلاب درختي تنومند رشد خواهد كرد.
اقدامات ددمنشانه آمریکا و هم‌پیمانانش در چند سال اخیر که باعث شهادت بزرگ مردان جهان اسلام گردید؛ ضجه‌های برخاسته از استیصال و نیز به انزوا رفتن آنان در معادلات سیاسی منطقه و جهان را بیش از پیش نشان داده و نزدیکی زمان پیروزی حق بر باطل را به ما نوید می دهد و البته پاسخی سخت و سنگین در انتظارشان خواهد بود.
بسیج اساتید استان یزد شهادت این شهید والامقام را به مولایمان آقا امام زمان عجل‌الله فرجه، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله)، ملت بزرگ ایران اسلامی، همکاران، بستگان و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای این شهیدان والا مقام مسئلت می‌نماید. در پایان نیز از وزارت اطلاعات و نهادهای امنیتی می‌خواهیم ضمن شناسایی عاملان این جنایت تروریستی آنان را به سزای عمل ددمنشانه خود برسانند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.