شهادت مظلومانه شهید فخری زاده جان تازه‌ای به جریان علمی ایران اسلامی خواهد بخشید

asatid
بیانیه دانشگاه بین المللی امام خمینی ( ره ) در محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده:

شهادت مظلومانه شهید فخری زاده جان تازه‌ای به جریان علمی ایران اسلامی خواهد بخشید

نهضت استادی بسیج دانشگاه امام خمینی (ره) استان قزوین در بیانیه‌ای عنوان کرد: پیمان می بندنیم تا در محیط دانشگاهی از پیگیری تلاش علمی شهید لحظه ای غافل نبوده و شب و روز در سنگر علم و دانش برای تحقق اهداف آن شهید تلاش نماییم.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین، در متن این بیانیه آمده است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا


در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه 23)
بار دیگر چهره جنایتکار اسرائیل و امریکا از آستین برخی از عمال خیانت پیشه آنها در ایران اسلامی بیرون آمد تا حق بودن راه ملت‌های ستم‌دیده و مقاوم در مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر و بیش از پیش، ثابت شود. ترور دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور، جناب آقای دکتر محسن فخری زاده به دست ایادی سپاه کفر  در سالگرد شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی، قطعا مستضعفین جهان و علی‌الخصوص ملت ایران را در راه مبارزه با شیطان اکبر ثابت قدم و مستحکم‌تر خواهد کرد. 
اگر چه شهادت دانشمند ما، برای هر مسلمان آزاده‌ای غمبار و دردناک است، اما یقیناً همانگونه که حضور و مجاهدت‌های او همواره زمینه ساز پیروزی‌های غرور آفرین در عرصه‌های هسته ای و دفاعی و پیام آور امنیت و عزت برای آحاد ملت‌های منطقه بود، شهادت مظلومانه اش نیز به اذن الهی جان تازه‌ای به جریان علمی ایران اسلامی خواهد بخشید.
کانون بسیج اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، شهادت این اندیشمند بزرگ اسلام را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و امت اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و بار دیگر پیمان می بندند تا در محیط دانشگاهی از پیگیری تلاش علمی شهید لحظه ای غافل نباشند و و شب و روز در سنگر علم و دانش برای تحقق اهداف آن شهید تلاش نمایند. همچنین مطمئن هستند نیرو‌های جان برکف سپاه به زودی انتقام سخت و پشیمان کننده‌ای از شیطان بزرگ و ایادی آمریکای جنایتکار خواهند گرفت در حالیکه هیچ یاوری نخواهند یافت؛ چرا که این سنت الهی است و سنت الهی خلل نخواهد پذیرفت: وَ لَوْ قاتَلَکُمُ الَّذینَ کَفَرُوا لَوَلَّوُا الْأَدْبارَ ثُمَّ لا یَجِدُونَ وَلِیًّا وَ لا نَصیراً سُنَّةَ اللَّهِ الَّتی‏ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلُ وَ لَنْ تَجِدَ لِسُنَّةِ اللَّهِ تَبْدیلاً. (سوره مبارکه فتح آیات ۲۲و۲۳)

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.