جریان وهابیت شمشیر استکبار جهانی بر پیکر امت اسلام

asatid
معرفی کتاب؛

جریان وهابیت شمشیر استکبار جهانی بر پیکر امت اسلام

کتاب "جریان وهابیت شمشیر استکبار جهانی بر پیکر امت اسلام " نوشته دکتر علی مرادزاده، در 294 صفحه در 294 صفحه مبتنی بر اسناد معتبر تاریخی توسط دکتر علی مرادزاده تألیف و در سال 1396 از طریق نشر ناد منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج (ناب)، وهابیت یک جریان سیاسی و تکفیری است که توسط وزارت مستعمرات انگلیس در شبه‌جزیره عربستان تأسیس گردید. محمد بن عبدالوهاب که متأثر از افکار ابن تیمیه بود توسط مستر همفر جاسوس کهنه‌کار انگلیسی شناسایی و با توجه به خصلت‌های روحی روانی وی گام‌به‌گام به تکفیر مسلمانان، تحریف معارف دینی، تفسیر به رأی و صدور فتاوای ساختارشکن سوق داده شد. انگلیسی‌ها این جریان را توسط آل سعود ترویج و توسعه دادند و بدین‌وسیله شکاف جبران‌ناپذیری در جهان اسلام پدید آوردند.

بعدها القاعده و داعش و بسیاری از گروه‌ها و طیف‌های افراطی تکفیری از آن تکثیر شد و وهابیان مبارزه با غیر خود اعم از شیعه و اهل تسنن را توسعه دادند. آنان قتل‌عام سایر مسلمانان، ویرانی آثار تمدنی اسلام و مسلمانان، ناامن سازی ممالک اسلامی، ایجاد رعب و وحشت، تخریب وحدت مسلمانان و اختلاف‌افکنی مذهبی را بیش‌ازپیش دنبال کردند. ناامنی و ویرانی جهان اسلام را که آرزوی دیرینه صهیونیست‌ها و استکبار جهانی بود توسط تکفیری‌های وهابی تحقق عینی پیدا کرد. جنگ نیابتی وهابیان با پیروان مذاهب اسلامی و با جریان‌های مسلمان انقلابی و ضد صهیونیستی به نیابت از استکبار جهانی یعنی مثلث آمریکا، اروپا و صهیونیسم بین‌الملل هنوز هم ادامه دارد و بسیاری از دانشمندان و نخبگان و انقلابیون مسلمان توسط آنان به شهادت رسیدند. اینان به نیابت از آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اسلام هراسی، ایران هراسی، شیعه هراسی و وحدت هراسی را در ابعاد وسیعی گسترش دادند.

مطالب گفته شده بخشی از کتاب «جریان وهابیت شمشیر استکبار جهانی بر پیکر امت اسلام» است که در 294 صفحه  توسط دکتر علی مرادزاده تألیف و در سال 1396 از طریق نشر ناد منتشر شده است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور این کتاب را که مبتنی بر اسناد معتبر تاریخی است جهت استفاده اساتید و علاقه‌مندان معرفی کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره 09122174822 با نویسنده کتاب ارتباط برقرار کرده و نیز از طریق شماره  نشر ناد 02177680056 نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.