تحلیل بی بی سی که عینا از رئیس جمهور ایران و مطبوعات هم سو می‌شنویم

asatid
یادداشت روز؛

تحلیل بی بی سی که عینا از رئیس جمهور ایران و مطبوعات هم سو می‌شنویم

دکتر مصطفی مصلح‌زاده دبیرستاد راهبردنگاری دهه پنجم انقلاب اسلامی و سفیر سابق ایران در اردن، در یادداشتی به نقد سیاست‌های رئیس جمهور پرداخته است.

 به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج (ناب)، دکتر مصلح زاده دبیرستاد راهبردنگاری دهه پنجم انقلاب اسلامی و سفیر سابق ایران در اردن، در یادداشتی در انتقاد به سیاست‌های رئیس جمهور آورده است:

 

« تحلیل بی بی سی در 99/9/15 که عینا از رئیس جمهور ایران و مطبوعات هم سو می شنویم:

1-  مجلس ایران قانون رفع تحریم ها را وضع کرد تا مانع مذاکره برد-برد ”روحانی” و “بایدن” شود و مشکلات اقتصادی ایران حل شود.

۲- اصول گرایان می‌خواهند خودشان با آمریکا مذاکره  کنند تا رفع تحریم‌ها به نام خودشان ثبت شود.

3- اسرائیل خوف دارد که ایران و آمریکا به توافق برسند  لذا فخری زاده را ترورکرد تا مانع توافق شود و ایران اگرالان انتقام بگیرد درزمین اسرائیل بازی کرده است.

4- ترامپ تحریم ها را زیاد می کند تا اقدام “بایدن” برای رفع تحریم ها را سخت کند.

نتیجه گیری: بی بی سی و رئیس جمهور ایران و هم سویان آنها  تلاش می کنند که این تصور در مردم ایجاد شود که ایران و آمریکا به توافق می رسند تحریم‌ها برداشته می شود و مشکلات اقتصادی ایران حل می شود. گویا مردم ایران را گنگ فرض کرده اند که نمی فهمند 7  سال پیش ایران و آمریکا 22 ماه باهم مذاکره کردند ولی همه تحریم های بانکی کماکان باقی ماند و پول‌های ایران هنوز پس از7 سال در خارج از کشور مانده است و تیم روحانی بجای حل مشکل اقتصادی ؛ پول چاپ کرده و می کنند و نقدینگی را 7 برابر کرده اند .

به نظر شما کدام طرف از دیگری می آموزند؟»

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.