مادران و پدران شهدا ! از خیانت روحانی‌نمای ساده لوح به مفهوم شهادت عذرخواهی می‌کنیم!

asatid
بیانیه ۱۰۸۰ کانون استادی دانشگاه های ایران:

مادران و پدران شهدا ! از خیانت روحانی‌نمای ساده لوح به مفهوم شهادت عذرخواهی می‌کنیم!

1080 کانوم دانشگاهی نهضت استادی بسیج ایران با صدور بیانیه‌‌ای خطاب به مادران و پدران شهدا از خیانت روحانی‌نمای ساده لوح به مفهوم شهادت عذرخواهی کردند.

به  گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن بیانیه 1080 کانون دانشگاهی نهضت استادی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون (آل عمران/۱۶۹)

شهیدان منتظر مرگ نماندند و عزیز و تاریخ ساز شده و به همراه خانواده‌های خود چشم و چراغ ملت شدند؛ اما قاتلان شهدا ذلیلند چرا که از ترس مرگ دست به جاسوسی و ترور زده و بدترین سرنوشت را برای خود در پیشگاه تاریخ و ملت رقم می زنند. دشمنان اسلام و ملت ایران در حالی که همچنان برای شهادت بهترین فرزندان ملت برنامه ریزی می کنند، اما فرماندهان جنگ های نرم و شناختی جبهه ضد ایرانی تلاش می کنند تا با تحریف واقعیت ها و دگرگون کردن حقایق، جای مردان و زنان مقاومت و مجاهدان راه خدا را با خائنین و مزدوران جابه جا کرده و به فرموده حکیم فرزانه انقلاب اسلامی جای شهید و جلاد را عوض کنند.

مادران و پدران شهیدان وطن!

در این ایام شاهد تلاش رسانه های استکباری برای معرفی مزدور و خائنی بنام نیما زم به عنوان شهید هستیم که در چارچوب ماموریت خود در جنگ رسانه ای غرب علیه ملت مسلمان ایران از هیچ کوششی فروگذار نکرد. اما آنچه جای تاسف و موجب شرمساری در این اهانت بزرگ به ساحت قدسی شهیدان و خانواده های معزز آن می شود، همراهی یک روحانی نمای ساده لوح با جریان ضد ایرانی برای عادی سازی خیانت به میهن اسلامی و خیانت به مفهوم شهید و شهادت‌ است.

نهضت استادی بسیج به نمایندگی از جامعه دانشگاهی و اساتید انقلابی و وطن خواه از محضر بقیه الله الاعظم (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای خیانت به مفهوم شهادت طلب عفو نموده و از ساحت قدسی شهیدان والا مقام راه آزادی و کرامت و خانواده های معززشان برای این اهانت نابخشودنی پوزش می‌طلبد.

علو درجات شهیدان و سلامتی خانواده‌های محترمشان را از حضرت احدیت خواستاریم.

۱۰۸۰ کانون دانشگاه‌های  نهضت استادی بسیج (ناب)

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.