مراقب باشید خون شهدا دامن گیرتان نشود

asatid
حجت الاسلام کفیل خطاب به محمود امجد:

مراقب باشید خون شهدا دامن گیرتان نشود

استاد حوزه علمیه قم خطاب به آقای امجد گفت: توبه‌ای که به مقام معظم رهبری پیشنهاد می‌دهید حکایت پیشنهاد توبه خوارج به امیرالمومنین(ع) است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، حجت الاسلام کفیل از اساتید حوزه علمیه قم نسبت به اظهارات کج اندیشانه محمود امجد واکنش نشان داد.

وی گفت: آقای امجد ایمانش را زیر پا گذاشت و شروع می‌کند از عاقبت به خیری سخن گفتن؟! با هوای نفس خویش به مقام معظم رهبری توهین می‌کند.

حجت الاسلام کفیل تأکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری طی همه این سال‌ها موجود است، مقایسه کنید با سیره و کلام معصومین. کجای این بیانات ذره‌ای خلاف کلام و سیره معصومین است؟ کجا ذره‌ای بر اساس احساسات گفته شده است؟

استاد حوزه عنوان کرد: حرف‌های آقای امجد بگونه‌ای است که یک مسلمان معمولی (غیر عالم) هم این‌گونه بی محابا حرف نمی‌زند. گویی نه از قرآن اطلاع دارد نه از تاریخ اسلام.

وی با بیان اینکه متاسفانه آنهایی که باید بیایند در صحنه و از مقام معظم رهبری دفاع کنند، خوب دفاع نمی‌کنند، تصریح کرد: بعد از اعدام این شخص خبیث افرادی که قلم و رسانه داشتند باید حمایت و تشکر می‌کردند از این اقدام تا دیگران به خود اجازه ندهند از این [ملعون] قدیس بسازند [و بعد هم آقای امجد].

حجت الاسلام کفیل افزود: خدا به این افراد [منحرف] فرصت بدهد که در پیشگاه مردم عذرخواهی کنند و توبه کنند که قرآن را دستاویز دیگران قرار ندهند.

وی خطاب به آقای امجد تصریح کرد: توبه‌ای که به مقام معظم رهبری پیشنهاد می‌دهید حکایت پیشنهاد توبه خوارج به امیرالمومنین(ع) است؛ اگر حرف‌های شما اسباب انحراف افرادی شود خون شهدا دامن‌گیر شما می‌شود.

انتهای پیام/

 

رسا

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.