اصلاح‌طلبان از آمدن بایدن سوءاستفاده می‌کنند

asatid
دکتر عبدالهی‌فر:

اصلاح‌طلبان از آمدن بایدن سوءاستفاده می‌کنند

معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور با بیان اینکه نباید تصور کنیم با رفتن ترامپ همه مشکلات حل شده است، گفت: اصلاح‌طلبان از آمدن بایدن سوءاستفاده و این نگاه را ایجاد می‌کنند که با رفتن ترامپ مشکلات حل شده است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، پنجمین نشست سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز بصیرت (۹ دی) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا، محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، مجتبی زارعی ریاست سازمان بسیج اساتید کشور و حسین عبدالهی معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

در این نشست حسین عبدالهی‌فر معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور ضمن گرامیداشت روز ۹ دی اظهار کرد: بزرگداشت روز بصیرت حاکی از بصیرت است و کسانی که این روز را گرامی می‌دارند شاخصه‌های بصیرت را از خود نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: جا دارد ملت ایران برای همیشه روز ۹ دی مانور بصیرت خود را گرامی بدارند. کسانی‌که اهتمام کردند و این روز را تبدیل به هفته بصیرت کردند بستری را فراهم کردند برای بصیرت‌افزایی تا مسائل روز را در این روز بررسی و تحلیل کنیم.

عبدالهی گفت: سال جاری در یازدهمین سالگرد ۹ دی مصادف شده با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) که فرصت مغتنمی برای گرامیداشت روز بصیرت است چراکه حضرت فاطمه الگوی بصیرت در جهان اسلام هستند.

وی ادامه داد: سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز این فرصت را ایجاد می‌کند تا اساتید موضوع بصیرت را کالبدشکافی کنند و رابطه مقاومت و بصیرت را بررسی کنند.

معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور گفت: اقتضا بصیرت مقاومت‌مندی است چراکه بصیرت یاد می‌دهد که دشمنت را بشناسی. کسانی که بصیرت می‌ورزند، مضاعف می‌فهمند که راهی جز مقاومت در برابر دشمن نداریم.

وی افزود: امروز این فرصت را مغتنم می‌شماریم برای اینکه ببینیم دشمن ما چه برنامه‌هایی برای کاهش مقاومت ملت ایران دارد.

عبدالهی بیان کرد: ما ۴ دشمن داریم، یک شیطان، دوم نفس، سوم انسان‌های شیطان‌صفت و چهارم دولت‌های شیطانی و مستکبر هستند. همه این دشمنان شیوه کارشان سلاح نرم است که از طرق مختلف سعی در شکستن مقاومت دارند.

وی افزود: امروز فرصت داریم تا دریابیم که استکبار برای شکستن مقاومت ما چه شیوه‌ای را استفاده کرده است.

عبدالهی گفت: امروز نذر و نیاز می‌کنیم برای دسترسی به گوشی موبایل و اینترنت و ... که اقتضائات روز است اما دشمن به دنبال این است که هجمه‌ای را بر علیه مراجع مقاومت ساز انجام دهند. فاجعه‌بارترین جنایات تاریخ مربوط به زمانی است که حضرت زهرا مورد تعرض دشمنان قرار گرفت.

عبدالهی اظهار کرد: خداوند نیاورد روزی را که ببینیم حق ولایت پایمال شده و از بین رفته است. شرایطی که امروز دشمن می‌شناسد مثل شرایط کودتای ۲۸ مرداد است و دشمن القا می‌کند هر اتفاقی بیفتد از شرایط موجود بهتر استظف نباید فریب این‌ها را خورد.

وی گفت: نگاه آقایانی که از عنوان اصلاح‌طلبی استفاده می‌کنند جای لعن دارد که از تغییر شرایط با آمدن بایدن استفاده می‌کنند. ارزش ندارد که برای رسیدن به کرسی ریاست این کارها را بکنید. البته باید گفت این‌ها دنبال شرکت در ریاست جمهوری نیستند و سال‌ها پیش دم از عدم شرکت در انتخابات می‌زدند و فقه اسلام را ناتوان در اداره جامعه خواندند. معلوم نیست این افراد چه نوع ولایتی را تجویز می‌کنند؟

معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور تأکید کرد: این خیانت است که می‌گویند همه اتفاقات مربوط به یک نفر بود و آن فرد رفت. این خیانت است و مقاومت جوانان را در برابر دشمن بزرگ ضعیف می‌کند.

وی افزود: امروز با مقوله جبهه مقاومت مواجه هستیم که این جبهه در برابر جبهه ظلم و جهل شکل می‌گیرد. وقتی استکبار جهانی برای شکستن مقاومت ملی بهانه درست می‌کند و از بالا رفتن دیوار سفارت و کنار گذاشتن موشک‌سازی و ... صحبت می‌کنند.

عبدالهی گفت: کی از کارهای مهم استکبار این بود که جبهه تشکیل دادند و پرونده ما را به شورای امنیت بردند. و ما باید جبهه مقاومت تشکیل می‌دادیم و آن را فراملی کنیم تا در برابر استکبار بایستیم.

وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت شکل‌گرفته و دستاورد بزرگی است، امروز فرزند ولایت سید حسن نصرالله اعلام کرده ما مرزهای مقاومت را یکپارچه می‌بینیم و هرجایی از مقاومت آسیب ببیند در برابر آن می‌ایستیم.

معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور گفت: امروز در برابر تحریفی برای شکستن جبهه مقاومت هستیم. تروریست قلمداد کردن سرداران مقاومت تحریف است.

وی خاطرنشان کرد: باید در برابر صفی که امروز از طریق انتخابات و بایدن و ... می‌خواهند ملت را فریب دهند،  مقاومت کنیم و این فرصت مغتنمی است تا پرونده درخشانی را برای خودمان ثبت و ضبط کنیم.

عبدالهی اظهار کرد: الآن نهاد اجماع‌ساز شکل گرفته و برای انتخابات برنامه می‌دهند و کارهای پیچیده‌ای می‌کنند. خبرگان رهبری که هر سال جلساتی را شکل می‌دادند، امسال به دلیل شیوه کرونا جلسه‌ای تشکیل ندادند و فقط هیئت‌رئیسه جلسه داشت. این خبر از طریق خبرنگاران سعودی درز می‌کند که احتمالاً برای رهبر اتفاقی افتاده که جلسهٔ ویژه‌ای را تشکیل داده‌اند. یکی از اندیشکده‌های امریکایی نیز در این راستا نامه‌ای را به بایدن نوشت که انتخابات ۱۴۰۰ سرنوشت رهبری ایران را هم مشخص می‌کند.

آنا

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.