بازدید اساتید بسیجی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای صنعت هوافضای سپاه

asatid
در قالب اردوی راهیان علم، فناوری و پیشرفت ایران اسلامی صورت گرفت:

بازدید اساتید بسیجی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای صنعت هوافضای سپاه

اساتید بسیجی در قالب برنامه راهیان علم، فناوری و پیشرفت ایران اسلامی  که به‌طور مستمر از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می‌شود، روز چهارشنبه، 3 دیماه 99 از دستاوردهای شگفت‌انگیز هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، اساتید بسیجی در قالب برنامه راهیان علم، فناوری و پیشرفت ایران اسلامی  که به‌طور مستمر از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می‌شود، روز چهارشنبه مورخ  3 دیماه 99 از دستاوردهای شگفت‌انگیز هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند.

در این بازدید کارشناسان صنعت هوافضا در هر یک از غرفه‌ها به تبیین و روایت‌گری پیشرفت‌ها در ابعاد کمی و کیفی پرداختند و به سؤال‌های مطرح شده در این زمینه پاسخ گفتند. 
دکتر مرادزاده معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید، گفت: تنوع دستاوردها ویژگی اصلی این نمایشگاه بازدید بوده است، فتح قله‌های علمی که برخاسته از توکل بالای متخصصین جوان، تفکر انقلابی و مدیریت جهادی دست در کاران صنایع هوافضا بوده است اکنون عزت و اقتدار ملی را صدچندان ساخته و برای منافع ملی و امنیت ملی نوعی بازدارندگی همه‌جانبه را رقم‌زده است.
وی افزود: صنایع موشکی به نمایش گذاشته شده در این مرکز قابل‌رقابت با نمونه‌های بین‌المللی آن هستند، صنایع پهبادی در نوع خود کم‌نظیرند، صنایع راداری در انواع مختلف در شرایط کنونی نوعی وحشت را برای اردوگاه استکبار جهانی غالب ساخته است. صنعت ساخت و تعمیر هواپیماهای جنگنده کوثر، سامانه پدافند هوایی، صنعت ساخت و تعمیر بالگردها، محصول بومی دانش‌بنیان هواپیمای پیکا، ساخت هواپیماهای آموزشی و بسیاری از دستاوردهای دیگر هوافضا که تاکنون اعلام و رسانه‌ای شده‌اند ابعاد پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشند. این تصویر واقعی و حقیقی انقلاب اسلامی است. این پیشرفت‌ها باید در ابعاد مختلف تبیین شود تا اعتمادبه‌نفس و باور  ملی تقویت شود.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.