خون شهید سلیمانی درخت مقاومت را آبیاری کرد

asatid
پیام کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد به مناسبت روز بصیرت و مقاومت؛

خون شهید سلیمانی درخت مقاومت را آبیاری کرد

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدور پیامی حماسه نهم دیماه روز بصیرت امت اسلامی و سیزدهم دیماه سالگرد سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدور پیامی حماسه نهم دیماه روز بصیرت امت اسلامی  و سیزدهم دیماه سالگرد سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

 

به نام خدا

 

مردم هوشیار ایران اسلامی در حماسه نهم دیماه با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و آگاهی از توطئه دشمن توانستند در برابر اغتشاش‌گران قد علم کنند و توطئه دشمن در ایجاد نفاق در بین امت اسلامی را خنثی سازند و دشمنی را که با تمام قوا  با نفوذ در بین گروه‌های معاند جمهوری اسلامی و حمایت مالی از آنها قصد بر هم زدن نظم موجود در کشور را داشت، ناکام گذاشتند.

دشمن همواره در تلاش بوده تا به شیوه‌های متعدد راه توسعه و پیشرفت را بر کشور ایران اسلامی ببندد و هیچ گاه  اهداف خود در این زمینه را متوقف نکرده است. سیزدهم دیماه نمونه بارز تلاش دشمن در مقابله آشکار با کشور ایران اسلامی و مسلمانان جهان است.

یکسال از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گذشت. بزرگ مردی که به دست آمریکای جنایتکار به شهادت رسید. آمریکا تصور کرد که با شهادت سردار می تواند نفوذ خود در خاورمیانه را ادامه دهد اما غافل از اینکه خون شهید سلیمانی درخت مقاومت را آبیاری کرد و درس مقاومت، پایداری و آزادگی را به جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه داد.

آمریکا که به دنبال تداوم حضور خود در منطقه خاورمیانه به ویژه عراق است تمام تلاش خود را کرد تا  با شهادت سردار رشید اسلام به هدف خود جامعه عمل بپوشد اما تصور نمی‌کرد که سربازان رشید اسلام همگام با نیروهای جبهه مقاومت با تکیه بر آموزه های سردار سلیمانی بتوانند قدرتمند تر از همیشه ظاهر شوند و راه توسعه و نفوذ او در منطقه را ببندند.

بی تردید بر تمام امت اسلامی آشکار است که سردار سلیمانی نمونه بارز مبارزه با استکبار، استعمار و تروریسم در جهان و به ویژه خاورمیانه است. چرا که او با رشادت و از جان گذشتگی توانست در برابر بزرگ ترین و قدرتمند ترین  گروه تروریستی جهان یعنی داعش ایستادگی کند و در حالی که  داعش در تمام دنیا رعب و وحشت ایجاد کرده بود، آنچنان ضربه مهلکی بر آنها وارد سازد که برای همیشه از صحنه روزگار محو شوند.

زنده نگه داشتن نام، یاد و خاطره سردار سلیمانی در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و جهاد در راه خدا وظیفه ما مردم ایران و به ویژه تمام مسلمانان جهان است. تا اتحاد ملی خود در برابر دشمن را حفظ کنیم و با ایستادگی و تکیه بر توانمندی های خود و اتکا به تولید ملی بتوانیم توطئه دشمن و آمریکای جنایتکار در تحریم اقتصادی را خنثی کنیم.

 

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد

 

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.