کشور باید از وابستگی بودجه به نفت نجات یابد

asatid
نایب رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

کشور باید از وابستگی بودجه به نفت نجات یابد

دومین نشست گام دوم انقلاب و دولت جوان حزب اللهی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران، به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان تهران برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، نیکزاد نائب رییس دوم مجلس شورای اسلامی در دومین نشست گام دوم انقلاب و دولت جوان حزب اللهی بسیج اساتید دانشگاه های تهران که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان تهران برگزار شد، عنوان کرد: ولایی بودن، کارآمدی و پاک دست بودن را از مهمترین ویژگی‌های دولت جوان حزب‌اللهی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های غنی زیست‌محیطی و طبیعی جمهوری اسلامی عنوان کرد:  کشور باید با اتکا به این منابع عظیم و مدیریت مالیات اداره گردد و از وابستگی بودجه به نفت نجات یابد.

نیکزاد یکی از نیازهای اساسی کشور را مسکن دانست و وظیفه دولت را آماده سازی زیرساخت‌های مسکن برای آحاد مردم بخصوص جوانان برشمرد.

نائب رییس دوم مجلس شورای اسلامی در مورد انتخابات 1400 ابزار امیدواری کرد و افزود: نیروهای انقلابی با وحدت و برنامه‌ریزی دقیق این مسیر را به خوبی طی می‌کنند که هم مشارکت حداکثری مردم را در برداشته باشد و هم انتخاب مطلوبی باشد که به نفع پیشرفت کشور و رفع نیازهای مردم رقم بخورد.

نیکزاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی از مرزهای جمهوری اسلامی فراتر رفته است، اظهار داشت: اکنون کشورهای زیادی به انقلاب اسلامی افتخار می‌کنند و اگر ما در درون به طور کامل به آرمان‌های انقلاب وفادار بودیم هم اکنون در شرایط بهتری قرار داشتیم.

وی افزود، بسیج اساتید با روند حل‌المسائلی خود باید به کمک مجلس بیاید و ظرفیت بسیج اساتید که شامل شبکه اساتید نخبه و انقلابی هست برای پیشرفت بیشتر کشور و حل مسائل مردم مورد استفاده قرار گیرد.

در این جلسه جلیل دارا رییس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ نیز سخنانی را بیان کرد و جمعی از اساتید  نیز مطالباتی از مجلس بیان کردند.

انتهای پیام/

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج تهران بزرگ

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.