کتاب «انقلابی گری و نظام انقلابی»

asatid
معاونت فرهنگی سازمان بسیج اساتید معرفی کرد؛

کتاب «انقلابی گری و نظام انقلابی»

کتاب انقلابی‌گری و نظام انقلابی در ده فصل و 532 صفحه به قلم علی مرادزاده نگاشته شده و در سال 1398 توسط نشر ناد منتشر گردید است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)،  معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور کتاب انقلابی‌گری و نظام انقلابی را معرفی کرد.

این کتاب، در ده فصل و 532 صفحه  توسط علی مرادزاده معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج اساتید تدوین شده و در سال 1398 نیز توسط نشر ناد منتشر گردیده است.

علی مرادزاده در بخشی از این کتاب اشاره کرده است:

« انقلابی‌گری در ابعاد تفکر، روحیه و رفتار مطرح بوده و به معنای پایبندی به معنای پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی، تفکر و بینش انقلابی و تحولی، داشتن اهداف انقلابی، داشتن روحیه و آرمان انقلابی، باور به استقلال همه‌جانبه کشور، اعتقاد راسخ به اصول و مبانی راهنما، باور و التزام به منظومه فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است. انقلابی گری تنها راه حفظ مکتب و نظام سیاسی و برون‌رفت از مشکلات و حل مسائل کلیدی خواهد بود. شاخص‌های انقلابی‌گری در ابعاد سیاسی اجتماعی، انگیزشی، رفتاری و دانشی مورد بحث قرار گرفته و ابعاد و جوانب و الزامات انقلابی گری به‌طور مستند در اندیشه و رفتار و بیان رهبران انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته تبیین شده است. انقلابی‌گری یعنی آن‌گونه که رهبران انقلاب اندیشیده و عمل کرده‌اند. انقلابی گری هیچ‌گونه تعارضی با نظم و رفتار اجتماعی و تعامل هدفمند و سازنده ندارد؛ اگرچه نظام از ثبات و آرامش سخن گفته و انقلاب از تغییر و تحول بحث می کند. همان‌طور که در کلیدواژه جمهوری اسلامی بدان پرداخته می‌شود. تحقق پنج گام اساسی و راهبردی در فرایند دستیابی اهداف انقلاب اسلامی به‌ویژه دولت سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی از اولویت خاصی برخوردار می‌باشد. ایمان، مدیریت جهادی، رفع موانع، دفع چالش‌ها و تهدیدها، دشمن‌شناسی، بصیرت، ولایتمداری و تبیین صحیح آن لازمه انقلابی گری هستند.»

گفتنی است،علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره 09122174822 با نویسنده کتاب ارتباط برقرار کرده و نیز از طریق شماره  نشر ناد 02177680056 نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.