مردم رییس جمهوری را انتخاب کنند که زیبنده انقلاب اسلامی و مدافع ارزش‌های این انقلاب باشد

asatid
رییس مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور:

مردم رییس جمهوری را انتخاب کنند که زیبنده انقلاب اسلامی و مدافع ارزش‌های این انقلاب باشد

فاطمه واعظ جوادی رییس مرکز تحقیقات بانوان و خانواده نهضت استادی بسیج گفت: وظیفه نهضت استادی تبیین شاخص‌ها برای انتخاب اصلح است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، فاطمه واعظ جوادی رییس مرکز تحقیقات بانوان و خانواده نهضت استادی بسیج که در وبینار (وبینار انتخابات 1400، نقش آفرینی بانوان، دغدغه‌ها و راهکارها) سخن می گفت، ضمن بیان اهداف و برخی از برنامه های این مرکز، افزود:  حضور ما در انتخابات باید حضوری فعال باشد نه منفعل و باید شاخص‌های رییس جمهور آینده را که رهبری بر آن تاکید کردند، تبیین کنیم تا مردم خود بتوانند اصلح را تشخیص داده و انتخاب کنند و نیز باید مراقب باشیم وارد دوقطبی‌ها نشویم .
وی افزود: پس از تبیین باید به مطالبه‌گری پرداخت و این مطالبه می‌تواند از طریق ارسال نامه‌های جمعی استادان و نخبگان در استان‌ها و سراسر کشور صورت گیرد. می‌توان مسائل را مشخص کرد و در نامه‌ای از رییس جمهور آینده مطالبه نمود. نامه‌ای که از طریق آن، رییس جمهور آینده بداند در حوزه بانوان و خانواده چه کاری لازم است انجام شود.
همچنین، این استاد دانشگاه در ادامه گفت: اتاق وضعیت در سازمان بسیج اساتید تشکیل شده، نهضت استادی رسالت تولید محتوا را بر عهده دارد و ما باید این پرچم را بلند کنیم و مردم را از دلسردی نجات دهیم  تا شاهد یک حضور حداکثری و پرشور در انتخابات باشیم و باید مرحله به مرحله با بسط اندیشه و گفتمان‌سازی به مردم کمک کنیم تا احساساتی و هیجانی انتخاب نکنند و رییس جمهوری را انتخاب کنند که زیبنده انقلاب اسلامی و مدافع ارزش‌های این انقلاب باشد.
انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.