کتاب «هتک حرمت بیت­‌المقدس»

asatid
مجمع بین­‌المللی اساتید مسلمان دانشگا­ه‌ها منتشر کرد:

کتاب «هتک حرمت بیت­‌المقدس»

کتاب «هتک حرمت بیت­‌المقدس؛ تخریب، هتک حرمت و غصب اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان در قدس شریف» از سوی مجمع بین­‌المللی اساتید مسلمان دانشگا­ه‌ها و به مناسبت نزدیک شدن به روز جهانی قدس به زبان انگلیسی منتشر شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، مجمع بین­‌المللی اساتید مسلمان دانشگا­ه‌ها کتاب «هتک حرمت بیت­ المقدس؛ تخریب، هتک حرمت و غصب اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان در قدس شریف» (Desecrating Jerusalem: The Destruction, Desecration and Usurpation of Muslim and Christian Holy Places in Al-Quds) را به مناسبت روز جهانی قدس در 168 صفحه و به زبان انگلیسی منتشر کرد.

براساس این گزارش، کتاب مذکور که به همت دکتر عیسی نخله تهیه و توسط دکتر غلام حبیب ویرایش شده است، تخریب سیستماتیک و نظام­‌مند اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان توسط صهیونیست­‌ها را روایت کرده است.

همچنین تلاش­‌های سازمان­‌های اسلامی و مسیحی، سازمان‌­های مردم­ نهاد بین ‌المللی و تلاش­‌های ناکام سازمان ملل در جلوگیری از هتک حرمت و تخریب اماکن مذکور به صورت مفصل در این کتاب توضیح داده شده است.

گفتنی است از زمان تولد نامشروع رژیم صهیونیستی، باندهای تروریستی- صهیونیستی و حامیان بین‌المللی آنها نه تنها به تخریب سازمان‌یافته اماکن مقدس پرداخته‌اند، بلکه به جنگ روانی علیه جوامع بومی مسلمان و مسیحی ساکن در شهرها و روستاهای مختلف فلسطین اقدام کرده ‌اند.

در نتیجه­ اقدمات و رفتارهای سبوعانه­ رژیم صهیونیستی طی دهه­‌ها و سال­‌های گذشته، صدها مسجد و کلیسا بمباران و یا با مواد منفجره منهدم شدند و در نهایت توسط بولدروزها از بین رفتند.

علاوه بر آن، اماکن مقدس مورد حمله قرار گرفته و هتک حرمت شدند و سپس توسط صهیونیست­‌ها تسخیر و به معابد یهودی یا اماکن تجاری تبدیل شدند.

نسخه‌ای از این کتاب را در ادامه مشاهده و دریافت کنید.

انتهای پیام/

فارس

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.