جبهه جدید مقاومت بارقه‌های امید را در دیده فلسطینیان مقاوم روشن ساخت

asatid
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد فلاورجان به مناسبت روز قدس؛

جبهه جدید مقاومت بارقه‌های امید را در دیده فلسطینیان مقاوم روشن ساخت

بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله بزرگ روز قدس، ضمن ابراز حمایت و همدردی با مردم مسلمان فلسطین، اعمال جنایتکارانه صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله بزرگ روز قدس، ضمن ابراز حمایت و همدردی با مردم مسلمان فلسطین، اعمال جنایتکارانه صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

 مسئله فلسطین، مسئله اول دنیای اسلام است.مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ۱۳۹۳/۰۶/۱۶

روز قدس یادآور ابتکار عمل هوشمندانه امام راحل در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز اسلام و پیامبر اعظم(ص) و صف آرایی آزادگان و ستم کشیدگان در مقابل ددمنشی‌های دولت جعلی اسراییل و پشتیبانان آن در جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.پیروزی انقلاب اسلامی و گشوده شدن جبهه جدید مقاومت امت اسلامی در برابر رژیم تا بن دندان مسلح اسراییل در سال ۱۳۵۷، بارقه‌های امید را در دیده مظلومان جهان و بویژه فلسطینیان مقاوم روشن نمود.

اکنون بعد از حدود ۷۰ سال از ددمنشی‌های این رژیم غاصب که روزی شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد، موازنه و معادله قدرت به گونه‌ای رقم خورده که به تعبیر مقام معظم رهبری اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

ماه رمضان امسال دومین سال پیاپی است که خشم مقدس و انقلابی امت اسلام بدلیل شرایط بیماری کرونا در قالب راهپیمایی تجلی پیدا نکرده است، اما این امر مانع از ابراز انزجار از جنایات صهیونیست‌ها و اربابان و حامیان ستمگر آنها نیست.

بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان ضمن ابراز حمایت و همدردی با مردم مسلمان فلسطین، اعمال جنایتکارانه صهیونیست‌ها را در غصب، تخریب و به شهادت رساندن و آواره ساختن مردم فلسطین محکوم می‌نماید و امیدوار است که بزودی با شکست جبهه استکبار شاهد اقامه نماز در قدس شریف به امامت منجی عالم بشریت ارواحنافداه باشیم. ان شاءالله

انتهای پیام/

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.