دومین جلسه دوره آموزشی، تخصصی معاونت‌های سازمان بسیج اساتید استان چهار محال و بختیاری

asatid
بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار کرد:

دومین جلسه دوره آموزشی، تخصصی معاونت‌های سازمان بسیج اساتید استان چهار محال و بختیاری

دومین نشست از سلسله دوره‌های آموزشی، تخصصی معاونت‌های سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در راستای برنامه انتخاباتی ایران قوی با حضور اکثریت اعضا به صورت حضوری در سالن اجتماعات بسیج اساتید در دانشگاه فنی پسران شهرکرد برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، دومین نشست از سلسله دوره‌های آموزشی، تخصصی معاونت‌های سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در راستای برنامه انتخاباتی ایران قوی با حضور اکثریت اعضا به صورت حضوری در سالن اجتماعات بسیج اساتید در دانشگاه فنی پسران شهرکرد برگزار شد. هدف از برگزاری این نشست توانمند سازی اساتید بسیجی با راهبرد امید آفرینی و تحقق دولت جوان و حزب الهی در راستای انتخابات سال 1400 است.

در این نشست شهرام محمدی عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد و کارشناس مسائل سیاسی، انتخابات پیش رو را فرصتی برای خودسازی، خودباوری، نقش آفرینی در جامعه دانست و افزود: دهه آینده مهمترین دهه انقلاب است از این رو همه دستگاه های اجرایی کشور باید برای سرنوشت کشور نقش به سزایی را آیفا کنند.

وی در ادامه به بیان برخی از اختلافاتی که موجب عدم مشارکت و انتخاب نا‌آگاهانه در کرسی ریاست جمهوری می‌شود، پرداخت و اضافه کرد: فارغ از اینکه افراد دارای کدام گرایش سیاسی و فکری در این عرصه حضور پیدا کرده‌اند و پیشرفت موضوعی درون زا برای هر کشوری دارند و لازمه ضمانت آن قوی شدن کشور است و بایستی منابع اقتدار و پیشرفت را در داخل کشور تولید و سپس با دست پر وارد عرصه جهانی شود.

محمدی ادامه داد: به برکت نظام انقلاب اسلامی است که مسیر کشور در زمینه اقتدار و پیشرفت قرار گرفته است و این موفقیت‌های گوناگون در داخل و خارج از کشور را مدیون درایت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هستیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در عید نوروز 1400 اضافه کرد: این بیانات به عنوان نقشه راه کشور سرشار از درس، پند و بندگی است که با برنامه ریزی درست به یاری حق تعالی به تحقق این دستاوردها برسیم.

انتهای پیام/

دفتر رسانه نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.