ضرورت سرمایه‌گذاری در زمینه تربیت اساتید معتقد و انقلابی برای تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی

asatid
در دیدار معاون بسیج اساتید با رییس مؤسسه امام خمینی(ره) تاکید شد؛

ضرورت سرمایه‌گذاری در زمینه تربیت اساتید معتقد و انقلابی برای تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید با آیت‌الله رجبی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، سید محمود هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور با رجبی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دیدار و گفت وگو کرد.

هاشمی در این دیدار ابتدا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور، به اولویت‌ها و برنامه‌‌های این معاونت جهت اجرای طرح ولایت استادی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از ماموریت‌های محوله از سوی سازمان بسیج مستضعفین به نهضت استادی بسیج طرح ولایت است، امیدوار هستیم بتوانیم اولین دوره طرح ولایت را با همکاری و استفاده از ظرفیت مؤسسه حضرت امام خمینی(ره) برگزار کنیم.

معاونت اموزش

 اساتید از عمق جان معتقد به مبانی اسلام و انقلاب نباشند، تدریس متون آموزشی متقن هم نتیجه مطلوب را در پی نخواهد داشت

در ادامه رجبی تاکید کرد: با توجه به تأثیر زیاد افکار و عقاید اساتید بر دانشجویان خود، اجرای طرح ولایت استادی بسیار ارزشمند و با اهمیت است.

وی ادامه داد: اگر اساتید از عمق جان معتقد به مبانی اسلام و انقلاب نباشند، تدریس متون آموزشی متقن هم نتیجه مطلوب را در پی نخواهد داشت.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: با توجه به هجمه فراوان فرهنگی به مبانی دینی و اسلام ( مخصوصا در فضای مجازی)، سرمایه‌گذاری در زمینه تربیت اساتیدی معتقد و انقلابی، جهت تربیت نسل آینده طراز انقلاب اسلامی جوانان، ضرورت دارد.

وی گفت: در اولین دوره برگزاری طرح ولایت، اساتید دانشگاه نیز حضور داشته و در برخی دوره‌های بعدی نیز اعضای هیات علمی برخی دانشگاه‌ها شرکت کرده بودند و مؤسسه امام خمینی(ره) سابقه برگزاری چنین دوره‌هایی را دارد و آماده همکاری با سازمان بسیج اساتید کشور است.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تاکید کرد: از توصیه‌های دائمی علامه مصباح (ره) انجام کار خالصانه برای خدا و همچنین توسل به اهل بیت علیهم‌السلام بود و می‌فرمودند برای کسب توفیقات، توسل، آسان‌ترین، نتیجه‌بخش‌ترین و مطمئن‌ترین راه است.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه سید محمود هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید با معاون طرح ولایت مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، مجتبی مصباح هم دیدار و در خصوص اجرای طرح ولایت تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

فارس

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.