بیانیه معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید کشور در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب

asatid
به مناسبت سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی؛

بیانیه معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید کشور در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور در سالروز ارتحال جانگداز امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، بیانیه معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید کشور به مناسبت سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگدار جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

سالگرد عروج حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به امام عصر (عج) و نایب بر حقش امام خامنهای و تمامی مردم جهان بویژه آزادگان و شیعیان جهان تسلیت عرض می نمایم.

امام خمینی (ره) با پرپایی انقلاب اسلامی در کشور ایران و سرنگونی نظام شاهنشاهی و بنیانگذاری جمهوری اسلامی در ایران به ظلم دوهزاروپانصد ساله سلاطین حاکم بر ایران پایان داد.

امام خمینی (ره) بعنوان بزرگترین پرچمدار رهایی از ظلم و ستم، آزادی و آزادگی را نه تنها به مردم ایران بلکه به تمام آزادگان جهان هدیه نمود.

امام خمینی (ره) با دمیدن ندای اسلام ناب محمدی(ص) در کالبد مسلمانان جهان، ایشان را از انفعال در مقابل ظلم و بیعدالتی خارج و تحقق اسلام و عدالتخواهی را از این رهگذر به جوامع اسلامی نوید داد. او در حقیقت به کالبد جهان اسلام، روح تازهای دمید و بیداری اسلامی را برای ایشان به ارمغان آورد.

امام خمینی (ره) بر نظام استکباری و سلطه گرایانه شرق و غرب تاخت و آنها را افشاء نموده و رهایی از ظلم و ستم آنها را با تمسک به دستورات اسلام ناب محمدی (ص) نوید داد. 

امام خمینی (ره) با برپایی انقلاب اسلامی در ایران نشان داد که مردم میتوانند با تمسک به اسلام ناب محمدی (ص) نظام دوهزارو پانصدساله سلطنتی را با وحدت کلمه و رهبری واحد اسلامی شکست دهند. و از این رهگذر الگویی عملی را برای رهایی از ظلم مستکبران به همه مستضعفان جهان ارائه داد.

امام خمینی (ره) استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از خود به یادگار گذارد.

امام خمینی (ره) تأکید کرد که مردم با تحقق سه بعد « استقلال» « آزادی» «جمهوری اسلامی» که همه در کنار هم تحقق می یابند میتوانند به عزّت و سربلندی و اقتدار برسند.

امام خمینی (ره) ندا دهنده عشق، محبت، اخلاص و فداکاری بود و خود بهترین الگو در این زمینه برای جهانیان شد. ایشان قطعاً با ائمه هدی، صلحا و شهدا مشحور است. از خداوند متعال مسئلت دارم مردم ایران و همه آزادگان جهان را رهرو پاک و صدیق ایشان قرار دهد. 

     چهاردهم خرداد هزار و چهارصد شمسی

کیامرث جهانگیر 

  معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.