اولین همایش ملی " نقش بانوان در ایجاد تدن نوین اسلامی"

asatid
معاونت بانوان بسیج اساتید استان گلستان برگزار می‌کند:

اولین همایش ملی " نقش بانوان در ایجاد تدن نوین اسلامی"

بسیج اساتید استان گلستان اولین همایش ملی " نقش بانوان در ایجاد تدن نوین اسلامی" را با رویکرد الگوی سوم آبن‌ماه 1400 برگزار می‌کند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، اولین همایش ملی با عنوان  " نقش بانوان در ایجاد تدن نوین اسلامی" و با رویکرد الگوی سوم به همت معاونت بانوان بسیج اسااتید استان گلستان 24 آبان‌ماه 1400 برگزار می‌شود.

نقش و جایگاه بانوان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، نقش و جایگاه بانوان در شکل‌گیری جامعه اسلامی، نقش و جایگاه بانوان در شکل‌گیری دولت اسلامی و نقش و جایگاه بانوان در رسیدن به تمدن نوین اسلامی از جمله اهداف این همایش ملی است که اخرین مهلت ارسال مقالات در آن 15 ایان‌ماه 1400 گزارش شده است.

مهم‌ترین محورهای این همایش؛ بایسته‌ها و چشم‌انداز خانواده در روند شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی، سبک زندگی در تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم، تعلیم و تربیت در تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم، اشتغال و اقتصاد در تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم، فرهنگ و سیاست  در تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم، پوشش و بانوان در تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم، رفاه و سلامت  در تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم، فقه و حقوق  در تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم، فرزندآوری و تربیت کودکان  در تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم، هنر و رسانه و فضای مجازی  در تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم، معماری و شهرسازی  در تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم از سوی دبیرخانه همایش واقع در دانشگاه فرهنگیان این استان به شماره تماس 32436350 - 0171  داخلی 306 اعلام شده است.

علاقه‌منان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس tbanovan.cfu.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

 

دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج گلستان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.