نهضت استادی بسیج اصفهان ضایعه دردناک درگذشت دانشمند بسیجی " علیرضا پارسا" را تسلیت گفت

asatid
با صدور پیامی؛

نهضت استادی بسیج اصفهان ضایعه دردناک درگذشت دانشمند بسیجی " علیرضا پارسا" را تسلیت گفت

بسیج اساتید استان اصفهان با صدور پیامی ضایعه دردناک درگذشت دانشمند فرزانه، بسیجی مخلص و انقلابی "علیرضا پارسا مسوول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور" که بعد از عمری مبارزه و جهاد در راه خدا به لقاءالله پیوست، را تسلیت گفت.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این پیام آمده است:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

انالله انا و الیه راجعون

درود و تحیت خداوند تبارک و تعالی بر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و به ارواح طیبه شهداء، با کمال تأسف و تالم برادر گرامی دانشمند فرزانه بسیجی مخلص و انقلابی جناب آقای دکتر علیرضا پارسا مسوول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور بعد از عمری مبارزه و جهاد در راه خدا لحظاتی پیش قفس تن بشکست و به ملکوت اعلی پرکشید و در جوار افلاکیان سکنی گزید.

نهضت استادی بسیج اصفهان این ضایعه دردناک را به جامعه علمی و دانشگاهی، بالاخص مجموعه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور، خانواده محترم ایشان و سایر بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان جل و اعلا برای آن عزیز علو درجات و مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نماید.

انتهای پیام/

 

نویسنده : دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.