آن استاد جانباز از مصادیق آیه رجال صدقوا بود

asatid
عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس مطرح کرد:

آن استاد جانباز از مصادیق آیه رجال صدقوا بود

همنشین شهیدان ومجاهدان بود اما تا آخر برسرپیمان ایستاد و در راه تحقق آرمان‌های انقلاب بخصوص در دانشگاه پیام نور درپایتخت و واحدهای استانی آن بصورت شبانه‌روزی در میدان مجاهدت حاضر می‌شد، برای اسلامی شدن دانشگاه در متن، ساختار و تمهید و تربیت اساتید اسلام‌گرا و وطن‌خواه و نیز برای ایفای مسوولیت اجتماعی و سیاسی دانشگاه اهل تدبیر واقدام های بی هیاهو بود.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس و از همسنگران علیرضا پارسا در جبهه جنگ نرم، در پیام تسلیت درگذشت وی برخی از ویژگی‌های بارز این استاد فرهیخته دانشگاه پیام نور را برشمرده ‌است.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَاعَاهَدُوااللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَابَدَّلُوا تَبْدِيلًا

 

 استاد بسیجی و یادگار دوران دفاع مقدس، دکتر علیرضا پارسا رئیس بسیج اساتید و دفترهماهنگی کانون‌های استادی دانشگاه پیام نور به ملکوت اعلی پیوست.

آن استاد جانباز ازمصادیق آیه رجال صدقوا بود؛ همنشین شهیدان ومجاهدان بود اما تا آخر برسرپیمان ایستاد و در راه تحقق آرمان‌های انقلاب بخصوص در دانشگاه پیام نور در پایتخت و واحدهای استانی آن بصورت شبانه روزی درمیدان مجاهدت حاضر می‌شد؛

برای اسلامی شدن دانشگاه در متن، ساختار و تمهید و تربیت اساتید اسلام‌گرا و وطن‌خواه و نیز برای ایفای مسوولیت اجتماعی و سیاسی دانشگاه، اهل تدبیر و اقدام‌های بی‌هیاهو بود؛ درعین حال واجد اخلاق و تقوای فردی و اجتماعی بود.

ثلمه فقدان این استاد بسیجی را به حضور رهبرفرزانه انقلاب، جامعه علمی کشور، سازمان بسیج استادان و اساتید بسیجی کشور و بخصوص به خانواده معزز ایشان تسلیت گفته و با آرزوی صبر و اجر برای این خاندان گرامی، حشر آن مجاهد را با اصحاب امام حسین(ع)، ازخدای رحمان مسئلت دارم.

 

مجتبی زارعی

انتهای پیام/

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.