تاکید بر اهمیت حمایت ارکان نظام از دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز ثقل نظام تربیت معلم

asatid
حسین خنیفر در نشست هم‌اندیشی شورای بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان:

تاکید بر اهمیت حمایت ارکان نظام از دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز ثقل نظام تربیت معلم

رئیس دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر اولویت پیگیری بحث همسان‌سازی حقوق اساتید در دانشگاه فرهنگیان بر اهمیت حمایت و همراهی مسئولان ذی ربط در این خصوص تاکید کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، حسین خنیفر در نشست هم اندیشی شورای بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان که با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سازمان مرکزی برگزار شد، با تاکید بر اولویت پیگیری بحث همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی گفت: نقطه کانونی حال حاضر در دانشگاه فرهنگیان بحث همسان سازی حقوق اساتید است.

وی با اشاره به بازنشستگی معلمان و برنامه ریزی مدیریت دانشگاه برای رسیدن به کف نیاز معلم تا سال 1402 و افزایش کیفیت تا سال1410، اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه را افرادی با جدیت، تلاشگر  و همراه برای افزایش پذیرش و تربیت شایسته دانشجومعلمان با وجود کمبودها، عنوان کرد و گفت: همسان سازی حقوق اساتید، حق مسلم اعضای هیات علمی این دانشگاه است و در این خصوص اساتید دانشگاه ذی حق هستند.

خنیفر، با تاکید بر اهتمام دانشگاه فرهنگیان در پیگیری و اجرای طرح همسان سازی حقوق اساتید از مجاری قانونی از مسئولان  خواست تا در این خصوص حامی و همراه دانشگاه فرهنگیان باشند و گفت: بحث همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان بحث کرامت اساتید این دانشگاه است، در این شرایط استاد چگونه و با چه روحیه و انگیزه ای مهرماه را آغاز کند.

وی به مسائل پیش رو برای اجرای همسان‌سازی و راهکار آن اشاره کرد و اظهار کرد: ما تلاش می کنیم صدای اساتید این دانشگاه نیز شنیده و شادابی و امید جایگزین دلسردی آنان شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، از دانشگاه فرهنگیان به عنوان تنها دانشگاهی نام برد که تمامی دانشجویانی که تربیت می کند برای کشور  و در اقصی نقاط آن اعم از شهر و روستا و کپر فعالیت می کنند و اساتید آن را شایسته توجه ویژه دانست.

وی دانشگاه فرهنگیان را دانشگاهی حاکمیتی و ماموریت گرا دانست که همواره مورد تاکید مقام عظمای ولایت بوده و بر اهمیت توجه ارکان نظام به حمایت و راهیابی این دانشگاه به مرکز ثقل نظام تربیت معلم اشاره کرد و گفت: هیچ کشوری پس از جنگ جهانی بدون عبور از آموزش بویژه آموزش‌های عمومی و تربیت معلم به بالندگی و رشد نرسید، آموزش‌های عمومی گذرنامه زندگی است این مسیر باید صحیح طی شود.

دکتر خنیفر، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که معلمان را از افسران سپاه پیشرفت کشور خواندند، اظهار کرد: مسیر برای ارتقا و بالندگی کشور، آموزش است و امیدواریم همه ما جد و تلاشمان به سمت آموزش‌های کارامد معلمان باشد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از همراهی بسیج کل کشور و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در رابطه با نگاه به این دانشگاه و حل مشکلات آن، تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان با 1 میلیون متر مربع مساحت، 70 درصد فرسوده و وجود ساختمان‌های با قدمت یکصدسال با تلاش و همراهی مسئولان، مدیران و اساتید، این دانشگاه مسیر بالندگی را می پیماید و مورد استقبال رتبه های برتر است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت و همراهی از این دانشگاه، بتواند به وظایف خود عمل کرده و معلم تراز تربیت کند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.