نشست سراسری مسئولان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور

asatid
با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید برگزار شد:

نشست سراسری مسئولان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور

نشست هم‌اندیشی مسئولان کانون‌های استادی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، نشست هم‌اندیشی مسئولان کانون‌های استادی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های نهضت استادی در دانشگاه آزاد تاکید کرده و گفت: لازم است فرصت‌های مقتضی در این زمینه فراهم شود.

این استاد دانشگاه از جمله انتظارات از استادان بسیجی در نهضت استادی را  کمک به دولت سیزدهم برای حل مشکلات کشور دانست.

توجه جدی به اسلامی شدن علوم و تولید علم نافع و تلاش برای هدایت پایان نامه‌ها به سمت حل مشکلات کشور، بیانیه گام دوم و مطالبات رهبر انقلاب از جمله مهم‌ترین موضوعاتی بود که رئیس سازمان بسیج اساتید کشور بر آن تاکید کرد.

مردانی همچنین به موضوع مغفول ماندن بخش فناوری در دانشگاه اشاره کرده و به تبیین نقش مهم دانشگاه آزاد اسلامی و ظرفیت‌های این دانشگاه  برای حل این مشکل پرداخت.

وی در بحث جهاد تبیین که رهبر انقلاب بدان تاکید کرده‌اند با اشاره به موضوع بصیرت افزایی و تربیت دینی و سیاسی جامعه نخبگانی گفت: موضوع جهاد تبیین موضوع بسیار مهمی است که باید در سطح شهرستان و استان و سازمان مرکزی دنبال شود و البته در ابتدا باید خودسازی کرد و بعد به سمت جامعه پردازی رفت.

رئیس سازمان بسیج اساتید، گفت: قرار است آیین نامه اجرایی بسیج اساتید درباره اصلاح شود و در این رابطه با شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز هماهنگی‌های اولیه صورت گرفته و پیش نویس اصلاحیه آیین نامه در دستور کار است که پس از تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ خواهد شد.

در این نشست همچنین محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم در جریان قرار گرفتن کانون‌های بسیج اساتید از دیدگاه‌ها و برنامه‌ها برای معیت و همراهی بیشتر استادان و نقش تاثیرگذار بسیج اساتید تاکید کرد.

 

انتهای پیام/

خبرنگار : قدیری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.