پیام تبریک دبیر اشراف سازمان بسیج اساتید کشور به منتخبین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

asatid

پیام تبریک دبیر اشراف سازمان بسیج اساتید کشور به منتخبین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وحید شریفی راد دبیر اشراف سازمان بسیج اساتید کشور با صدور پیامی از اساتید و کارکنان بسیجی دو استان فارس و گلستان بخصوص جاجرمی زاده ، رنجبر ، عارف ، خواجه شاکوهی و مهدیانی تشکر کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، شریفی در این پیام برلزوم فعالیت بیش از پیش نهضت استادی بسیج در راستای تحقق فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری تاکید کرد.

در متن این پیام آمده است:

 جناب آقای دکتر خواجه شاهکوهی ( مسئول محترم سازمان بسیج اساتید استان گلستان)؛

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین عارف ( مسئول محترم کانون دانشگاه آزاد اسلامی کازرون)؛

انتخاب شایسته شما بزرگواران را در جشنواره ملی مالک اشتر بسیج تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق تداوم خدمتگزاری در نهضت استادی بسیج را خواستارم.
امیدوارم در سایه توجهات حضرت بقیه الله اعظم ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با تلاش بیش از پیش همکاران گرامی در نهضت استادی بسیج به فرامین و تدابیر نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای ،جامه عمل بپوشانیم .
از همه اساتید و همکاران بسیجی دو استان گلستان و فارس به خصوص دکتر جاجرمی زاده و برادران رنجبر و مهدیانی ، که این موفقیت مرهون تلاش‌ها و مساعی این عزیزان می باشد نهایت تشکر را دارم .


خدا یا چنان کن سرانجام کار ؛ تو خشنود باشی و ما رستگار

وحید شریفی راد
۲۶ آبان ۱۴۰۰

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.