تبریک نهضت استادی بسیج به منتخبین جشنواره مالک اشتر

asatid

تبریک نهضت استادی بسیج به منتخبین جشنواره مالک اشتر

نهضت استادی بسیج با صدور پیامی انتخاب کانون بسیج اساتید استان گلستان و کانون بسیج اساتید دانشگاه کازرون استان فارس را به عنوان موفق‌ترین کانون قشری بسیج اساتید در ششمین جشنواره مالک اشتر تبریک گفت.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، ششمین جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس این سازمان، حجت‌الاسلام تویسرکامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج و جمعی از فرماندهان، مسئولین و کارکنان بسیج از سراسر کشور در تهران برگزار شد. در این مراسم رده‌های برتر بسیج در سراسر کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش، در این جشنواره از مسئول، آحاد و کارکنان بسیج اساتید استان گلستان و بسیج اساتید دانشگاه آزاد کازرون استان فارس به عنوان موفق‌ترین کانون قشری بسیج اساتید در سطح بسیج تقدیر شد.

نهضت استادی بسیج با صدور پیامی این انتخاب شایسته را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

مسئول و کارکنان  بسیج اساتید استان‌های  گلستان و دانشگاه آزاد کازرون استان فارس

بی‌شک این موفقیت مرهون تلاش‌ها و نقش عوامل انسانی موثرآن سازمان است. نهضت استادی بسیج بر خود واجب می‌داند از مجاهدت‌های بی‌وقفه و تلاش‌های مخلصانه مسئول، آحاد و کارکنان بسیج اساتید استان گلستان و بسیج اساتید دانشگاه آزاد کازرون استان فارس تقدیر و تشکر نماید.

انشاءالله با اتکا به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر و پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.