اراده الهی خستگی ناپذیر بسیج دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را به ستوه آورده است

asatid
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد آمده است؛

اراده الهی خستگی ناپذیر بسیج دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را به ستوه آورده است

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با صدور پیامی پنجم آذر ماه روز بسیج مستضعفین و هفته بسیج را گرامیداشته می‌نویسد: اراده الهی بسیج نه تنها خستگی ناپذیر است بلکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را به ستوه آورده است.

 

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

"در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام( حضرت اما خمینی ( ره ) "

بسیج مظهر آرامش و نشاط و ایمان است. همیشه دشمن را هراسان نموده و دشمن به منظور رویارویی، با تیغ برنده‌اش آن را هدف قرار داده است. اما همیشه و همه جا با پیروی از تدابیر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) و تلاش و کوشش مضاعف در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و غیره نقش آفرین بوده و با بصیرت و آگاهی هوشیارانه توانسته نقشه دشمنان در ایجاد خلل در پیکره نظام جمهوری اسلامی را خنثی سازد.

بسیج اهل ایثار، مقاومت و ایستادگی است. بسیج، اهل قیام در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است اراده الهی بسیج نه تنها خستگی ناپذیر است بلکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را به ستوه آورده است.  

امروزه بسیج به پشتوانه تجارب ارزشمند خود در هشت سال دفاع مقدس، مجاهدت در جبهه مقاومت حق علیه باطل در سرزمین‌های اسلامی سوریه، لبنان، عراق و فلسطین و تلاش سرنوشت ‌ساز خود در عرصه‌های مختلف به ویژه رویارویی و مقابله با بحران بیماری کرونا توانسته نقش موثر خود را به اثبات برساند و با همراهی ملت ایران و تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب، هوشیارانه در صحنه مقابله با تهدیدات روز افزون دشمن شرکت نموده و با مجاهدت در راه پیشرفت‌ و سربلندی کشور ایران و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین مسلمانان، آزادیخواهان و مستضعفان جهان در زمینه‌های مختلف آماده است.

 بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پنجم آذر ماه روز بسیج مستضعفین تمامی تلاش خود را در راستای ترویج فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، توسعه سازندگی، تولید ملی و رهایی از بحران تحریم، مقاومت در برابر توسعه طلبی دشمنان اسلام و آزادگی و خدمت توأم با ایثار و از خودگذشتگی به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

 

نویسنده: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.