نشست سراسری جنبش استادی بسیج ایران (جابا) برای هماهنگی برنامه های سال ۹۹

basijasatid1

نشست سراسری جنبش استادی بسیج ایران (جابا) برای هماهنگی برنامه های سال ۹۹

نشست سراسری جنبش استادی بسیج ایران (جابا) برای هماهنگی برنامه های سال 99 با حضور ریاست سازمان بسیج اساتید کشور، جانشین و اعضای شورای معاونین و مسئولین و جانشینان مراکز استانی جنبش استادی سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی در سازمان بسیج اساتید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای جنبش استادی بسیج ایران (جابا)، نشست سراسری جنبش استادی بسیج ایران برای هماهنگی برنامه‌های سال 99 با حضور ریاست سازمان بسیج اساتید کشور، جانشین و اعضای شورای معاونین و مسئولین و جانشینان مراکز استانی جنبش استادی سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی در سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

 

در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت‌های جنبش استادی بسیج ایران در جریان‌سازی و تقدیر از حضور اساتید در صحنه‌های اجتماعی به خصوص رزمایش سیاسی 8800 استاد بسیجی، بر لزوم اجتماعی کردن علم و تشکیل گروه‌های علمی مسئله محور و برقراری نسبت میان آنها با مسائل محل و شهر و استان و محیط بین‌الملل تاکید شد.

همچنین با تاکید بر دو‌ ماموریت اصلی جنبش استادی بسیج ایران که همان، اجتماعی سازی علم و جبهه سازی و جریان سازی است، عنوان شد؛ تحقق این اهداف جایگاه مرجعیت اساتید جامعه را ایجاد خواهد کرد و برای نظام نیز تولید قدرت نرم افزاری انقلاب اسلامی را به همراه خواهد داشت. همچنین تاکید شد که جنبش استادی بسیج باید مطالبه گری اجتماعی را بر عهده بگیرد و باید اساتید در مراکز استان خود با مزیت های نسبی استان و منطقه آشنا شوند و در جهت راه اندازی کارگروه های مطالعات راهبردی استان تلاش کرده و کتاب مزیت های استان را که نقشه مزیتی است تدوین نمایند. در ادامه این نشست ویدئو کنفرانسی برنامه های سال ۹۹ ابلاغ شد و مسئولین مراکز استانی مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود را در زمینه اجرایی مطرح کردند. انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.