معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید، ارتحال آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت

asatid
با صدور پیامی؛

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید، ارتحال آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت

علامه آیت الله مصباح یزدی پاسدار راستین اسلام ناب محمدی و یار وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و بازوی توانمند و خستگی ناپذیر انقلاب اسلامی و خاری در چشم استکبار جهانی و جریان های نفوذ و نفاق و التقاط و مزدوران غربگرا بود.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید، در پیامی ارتحال آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

 

بسمه تعالی


انا لله و انا الیه راجعون


رحلت جانسوز عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد آیت الله محمد تقی مصباح یزدی را به عموم مسلمانان بویژه جامعه علمی کشور تسلیت عرض نموده و برای آن استاد فرزانه علو درجات و برای بازماندگان و ارادتمندان صبر و اجر آرزومندیم. او پاسدار راستین اسلام ناب محمدی و یار وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و بازوی توانمند و خستگی ناپذیر انقلاب اسلامی و خاری در چشم استکبار جهانی و جریان های نفوذ و نفاق و التقاط و مزدوران غربگرا بود.
به تعبیر رهبر حکیم انقلاب، این، خسارتی برای حوزه علمیه و حوزه معارف اسلامی است، ایشان متفکری برجسته، مدیری شایسته، دارای زبان گویایی در اظهار حق و پای با استقامتی در صراط مستقیم بودند.
رهبر حکیم انقلاب فرموده بودند؛ " ایشان خلا علامه طباطبایی و شهید مطهری را پر کرده است " و اکنون از ایشان به عنوان برادر یاد کردند.
دکتر مرادزاده معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور در این پیام اظهار داشت: بسیج اساتید کشور در فقدان آیت الله مصباح یزدی متاثر و دردمند است و مطالعه آثار کم نظیر و ماندگار ایشان را به همه صاحبان فکر و اصحاب رسانه و جویندگان راه حق و حقیقت سفارش می نماید. امید است قدردان استوانههای جاودان تفکر اسلامی باشیم و مانند این مجاهد نستوه در حوزه معرفت و بصیرت پیشتاز و خستگی ناپذیر بوده و از ملامت خناسان هراسناک نباشیم.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.