رمز و راز موفقیت در رقابت‌های انتخاباتی

asatid
معرفی کتاب؛

رمز و راز موفقیت در رقابت‌های انتخاباتی

کتاب « رمز و راز موفقیت در رقابت‌های انتخاباتی» به قلم رضا واعظی عضو هیات علمی دانشگاه صدا و سیما منتشر شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، کتاب « رمز و راز موفقیت در رقابت‌های انتخاباتی»  به قلم رضا واعظی عضو هیات علمی دانشگاه صدا و سیما و از فعالان و صاحب‌نظران حوزه رسانه ، منتشر شد.

در این کتاب  که توسط موسسه رسانه دین‌گستر ماندگار و انتشارات ارمغان حیات منتشر شده است، به موضوع مدیریت مبارزات انتخاباتی و چگونگی انجام تبلیغات، که در دنیا ادبیات گسترده‌ای دارد پرداخته شده است.

اینکه چگونه می توان در میان خیل عظیمی از رقبا معادله انتخابات را با موفقیت پشت سر گذاشت و در شرایط دشوار و رقابت بسیار سخت و پیچیده انتخاباتی،  افکار عمومی را متقاعد کرد تا در فرآیند انتخاب به نامزد و یا جریان سیاسی مورد نظر رای دهند، بسیار امر پیچیده‌ای است و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده است، خصوصا اینکه شیوه‌های ارتباط با افکارعمومی گسترده و متفاوت است و جامعه با انبوهی از اخبار و داده‌های رسانه‌ها مواجه است و کار برای قضاوت و انتخاب سخت شده است. از این‌رو چگونگی شناخت شرایط و موقعیت‌های مختلف، درست تشخیص دادن مسائل برای برقراری ارتباطی محکم تا پای صندوق رای، بسیار مهم و حیاتی است.
کلیدی‌ترین شیوه‌های ارتباط با رای‌دهندگان، شناسایی رای‌دهندگان هدف، چگونگی شناخت ناخودآگاه مردم و نحوه برقراری ارتباط با ناخودآگاه رای‌دهندگان، نحوه مدیریت ستاد، نیروی انسانی و هزینه‌ها، شناخت زبان سخن گفتن با مردم  و اینکه چگونه می‌توان آنها را راضی کرد تا در طول دوره انتخابات با نامزد و یا نامزدهای مورد نظر همراه باشند، از جمله پرسش‌های اساسی است که  رضا واعظی در کتاب"رمز وراز موفقیت در رقابت های انتخاباتی" به آنها پاسخ داده است. 

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند از طریق آدرسhttps://idpay.ir/armaghanhayat/file/195839 اقدام نمایند و یا با شماره  09357306615 تماس گیرند.

انتهای پیام/

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.