آمادگی ۵۶ هزار استاد بسیجی برای کمک به حل مشکلات کشور

asatid
معاون بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید کشور خبر داد؛ 

آمادگی ۵۶ هزار استاد بسیجی برای کمک به حل مشکلات کشور

معاون بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید کشورگفت: نهضت اساتید بسیجی سراسر کشور با ظرفیت ۵۶ هزار استاد در خدمت مدیران و کارگزاران فارغ از هرگونه گرایش سیاسی است و حاضریم به همه مدیران و همه کسانی که با هر انگیزه ای هدف شان حل مشکلات کشور است کمک کنیم.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، دکتر حسین عبدالهی‌فر در حاشیه نخستین نشست جبهه علمی فرهنگی کشور گفت: نخستین نشست علمی فرهنگی کشور را از شهر دارالمؤمنین کاشان آغاز کردیم و این نشست‌ها می تواند خروجی بسیار خوبی داشته باشد چرا که ترکیب آن از اساتید متخصص و بسیجیان مخلص شکل گرفته است.

معاون بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید کشور به ماموریت، فلسفه شکل‌گیری و کارکرد این جبهه علمی اشاره کرد و افزود: اولین کارکرد این نشست‌ها اعلام آمادگی به مسئولان نظام است که اگر تمایل دارند برای حل مشکلات جامعه کار کنند و قدم بردارند، بسیج اساتید با تمام ظرفیت در خدمت آن‌هاست و اگر مایلند مساله را بشناسند و توانایی شناخت آن را ندارند، اساتید در شناخت مسئله کمک می‌کنند و اگر راهکار ندارند نهضت اساتید برای ارائه راهکار در خدمت آن هاست.

عبدالهی‌فر عنوان کرد: نهضت اساتید بسیجی سراسر کشور با ظرفیت ۵۶ هزار استاد در خدمت مدیران و کارگزاران فارغ از هرگونه گرایش سیاسی است و حاضراست به همه مدیران و همه کسانی که با هر انگیزه‌ای هدف‌شان حل مشکلات کشور است کمک کنیم.

معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور افزود: دومین پیام این جبهه علمی به مسوولان و کارگزاران نظام این است که کسانی که در مسیر خدمت کوتاهی کنند از مسیر انقلاب دچار انحراف شوند در راه خدمت به خلق خدا دچار کج سلیقگی شوند و اولویت‌ها را فراموش کنند چشمان تیزبین اساتید سراسر کشور بر آنها نظاره گر است و این مجموعه هر جایی که لازم بداند ورود پیدا خواهد کرد و از امر به معروف لسانی تا پیگیری‌های قانونی را خواهد داشت.

دکتر عبدالهی‌فر در بخش دیگری از سخنانش گفت: بسیج اساتید کشور برای مصونیت استادانی که امر به معروف می‌کنند وارد عمل شده و تفاهمنامه‌ای را با ستاد امر به معروف و نهی از منکر امضا خواهد کرد تا مصونیت حقوقی و قضایی ایجاد کند و اساتیدی که تمایل داشته باشند در این زمینه آموزش ببینند و ضابط قضایی بشوند آمادگی دارد مقدمات آن را فراهم کند و با اعطای کارت مصونیت حقوقی ضابط ظرفیت آن‌ها را به کار بگیرد.

گفتنی‌ست نخستین نشست جبهه علمی فرهنگی کشور با حضور جمعی از اساتید بسیجی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی شهرستان کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/

خبرگزاری شبستان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.