حلقه‌های صالحین نخبگانی باید در دانشگاه جریان ساز باشند

asatid
معاون تربیت آموزش سازمان بسیج اساتید کشور:

حلقه‌های صالحین نخبگانی باید در دانشگاه جریان ساز باشند

اولین جلسه مسوولین حلقه‌های صالحین نهضت استادی بسیج با حضور معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، اولین جلسه مسوولین حلقه‌های صالحین نهضت استادی بسیج با حضور معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سید محمود هاشمی به فلسفه شکل‌گیری حلقه‌های صالحین اشاره کرد و گفت: حلقه‌های صالحین نخبگانی مهم‌ترین و کارآمد‌ترین ظرفیت برای تعمیق باورهای اعتقادی و تقویت بنیه معنوی و افزایش سطح بصیرت در عرصه‌های دینی، سیاسی، اجتماعی و .. در جمع نخبگان و اساتید دانشگاه است و حلقه‌های صالحین نخبگانی تفاوت‌هایی با سایر حلقه‌های صالحین در مساجد و امثال این‌ها دارد چرا که در حلقه‌های صالحین نخبگانی حلقه‌ها به صورت گفت‌وگو محور هست و همه نخبگان به مباحث می‌پردازند شبهاتی را مطرح می‌کنند و حلقه‌ها در سطح دانشگاه‌ها می‌تواند جریان‌ساز باشد.
معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه به دستورالعمل ساختاری و تشکیلاتی حلقه‌های صالحین اشاره کرد و افزود: ایجاد شورای‌عالی صالحین در سازمان بسیج اساتید کشور و تهیه محتوا و تحکیم بخشیدن از حیث تشکیلاتی به حلقه‌های صالحین و بروز رسانی دستورالعمل ساختار حلقه‌های صالحین در سطح نخبگانی و اساتید از برنامه‌های پیش روی این معاونت است.
هاشمی سپس به ماموریت حلقه‌های صالحین تا انتخابات اشاره کرد و عنوان کرد: تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری حلقه‌های صالحین باید فعالیت خود را به لحاظ کمی و کیفی تقویت کنند و گفتمان دولت جوان حزب‌اللهی، جریان‌شناسی احزاب، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح و مشکلات مهم جامعه مثل معیشت، مسکن، تورم آسیب‌های اجتماعی باید مهم‌ترین اولویت‌های حلقه‌ها باشد.

این استاد دانشگاه افزود: مهم‌ترین برکات و اثرات حلقه‌های صالحین خصوصاً در انتخابات ۱۴۰۰ این است که اعضای حلقه‌های صالحین با محتواهای ذکر شده در بین اقشار مختلف مردم و نشست‌های فامیلی ، محلی و ... تکثیر شوند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.