دیدار رئیس و جانشین سازمان بسیج اساتید زنجان با جانشین ناحیه مقاوت بسیج سپاه ابهر

asatid
در ستاد ناحیه مقاوت بسیج سپاه ابهر صورت گرفت:

دیدار رئیس و جانشین سازمان بسیج اساتید زنجان با جانشین ناحیه مقاوت بسیج سپاه ابهر

رئیس و جانشین بسیج اساتید استان زنجان با جانشین ناحیه مقاوت بسیج سپاه ابهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، در نشستی که 9 تیر 1400 در محل ستاد ناحیه مقاوت بسیج سپاه ابهر  برگزار شد، رئیس و جانشین بسیج اساتید استان زنجان با جانشین ناحیه مقاوت بسیج سپاه ابهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

دراین دیدار به ضرورت تعامل کانون‌های شهرستان ابهر با ستاد ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی از قبیل حلقه‌های صالحین، هیات‌های اندیشه ورز، کرسی‌های آزاد اندیشی اشاره شد.

همچنین، اهمیت پشتیبانی فرمانده  ناحیه از برنامه‌های کانون‌ها و استفاده از ظرفیت علمی اساتید در حل معضلات شهرستان در قالب مقالات و پایان نامه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 تعامل و ارتباطات نزدیک با روسای دانشگاه‌ها و مدیران کانون‌های  و آمادگی استادان بسیجی برای هم افزایی برنامه‌های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین و استفاده از ظرفیت علمی اساتید در شناسایی، احصا و پیشنهاد راه حل‌های علمی مسائل گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و معیشتی مردم شهرستان ابهر در قالب طراحی موضوعات پایان نامه‌ها و مقالات علمی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست گزارش شد.

انتهای پیام/

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج زنجان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.