برای کارآفرین شدن باید هدف و برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم

asatid
در کارگاه کارآفرینی و اشتغال‌زایی کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های شهرستان میاندوآب مطرح شد:

برای کارآفرین شدن باید هدف و برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم

کارگاه کارآفرینی و اشتغال‌زایی به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های شهرستان میاندوآب برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، کارگاه کارآفرینی با محوریت کارآفرینی و ایجاد اشتغال به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های شهرستان میاندوآب برگزار شد.
در این کارگاه شیخ محسنی معاون آموزشی مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب ضمن عرض خیر مقدم خدمت اساتید حاضر در جلسه مقدمه ای درباره کارآفرینی و کارآفرینان برتر بیان کرد.
در ادامه محبوب خواه رئیس دانشگاه سما واحد میاندوآب گفت: برای کارآفرین شدن ابتدا باید هدفی رو مد نظر داشته و برنامه ریزی دقیقی نسبت به آن هدف داشته باشیم و بصورت مستمر و مداوم تلاش کنیم که به آن هدفی که مد نظر داریم برسیم، اگر همه تلاشمان را نکنیم و یا در رسیدن به هدفمان مصمم نباشیم شکستمان حتمی است و این شکست فقط و فقط به خودمان بر می گردد.
محبوب خواه ادامه داد: شکست واقعی زمانی رخ می دهد که با یک شکست ناامید بشویم و دست از تلاش برداریم، اما اگر از این شکست درس بگیریم و به این فکر بکنیم که چرا شکست خوردیم و اشتباهمان کجا بود و در صدد رفع آن اشتباه اقدام بکنیم و به مسیرمان ادامه بدیم قطعا موفق خواهیم شد.

این مراسم با  پرسش و پاسخ اعضای جلسه به پایان رسید.

انتهای پیام/

دفتر رسانه و نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.