امروز معرکه، معرکه جهاد علمی برای تحقق مرجعیت علمی است/بسیج رکن این جهاد و ستون خیمه جهادگران است

asatid
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

امروز معرکه، معرکه جهاد علمی برای تحقق مرجعیت علمی است/بسیج رکن این جهاد و ستون خیمه جهادگران است

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی : رهبری فرمودند تا جان در بدن دارند با همه وجود از پیشرفت علمی کشور حمایت می‌کنند ، ایشان با همه وجود عزم جهاد را دارند و با همه وجود پیشرفت علمی را حمایت می‌کنند. بسیج رکن این جهاد و ستون خیمه جهادگران است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)،  محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  در آیین معارفه رئیس بسیج اساتید کشور و تقدیر از رئیس پیشین در دانشگاه تهران ضمن تقدیر از زحمات مجتبی زارعی در مدت خدمت در این سمت گفت: دکتر زارعی به آنچه تکلیف می‌دانست عمل می‌کرد و درباره مسوولین زبان گویا داشت، این یک حسن است که زمانی که مدیران در صدر امور هستند دوستان نزدیک آنها عیب‌هایشان را بیان کنند. دکتر زارعی دغدغه علم و تمدن نوین اسلامی را دارند و  دغدغه‌مند بوده‌اند. 

وی ضمن تبریک به محمدرضا مردانی برای انتصاب در سمت جدید، گفت: دکتر مردانی به شبکه آموزش عالی مسلط‌‌ هستند، در انتصابات  دانشگاه آزاد به چارچوب‌هایی که پایه حرکت دانشگاه آزاد را تشکیل می‌دهد،  مسلط‌ هستند  امید است در این دوران که نقطه عطفی است برای انقلاب از حضور ایشان به شایستگی استفاده شود. 


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه ضمن بیان ضرورت کار جهادی در دانشگاه‌ها و در حوزه علم، عنوان کرد: اولین بند در سیاست‌های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری، جهاد علمی است. جهاد علمی برای  تحقق مرجعیت علمی. معرکه امروز، معرکه جهاد است، معرکه‌ای که دشمن با همه توانش درآن به صحنه آمده است.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: رهبری فرمودند تا جان در بدن دارند با همه وجود از پیشرفت علمی کشور حمایت می‌کنند و در عمل هم شاهد بودیم ایشان واکسن ایرانی را زدند . رهبر اعلام جدی دارند که با همه وجود این جهاد را دارند حمایت می‌کنند و با همه وجود پیشرفت علمی را حمایت می‌کنند و در این مسیر، بسیج رکن این جهاد و ستون خیمه جهادگران است.

انتهای پیام/

قدیری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.