حجاب و عفاف فقط یک نوع پوشش تلقی نمی‌شود بلکه نوعی تفکر است که انسان به آن نیاز دارد

asatid
در بیانیه بسیج اساتید استان گلستان مطرح شد:

حجاب و عفاف فقط یک نوع پوشش تلقی نمی‌شود بلکه نوعی تفکر است که انسان به آن نیاز دارد

دشمنان دین اسلام، حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم‌ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته‌اند و از سال‌های بسیار دور، تضعیف پایبندی به حجاب در دستور کار آن‌ها قرار گرفته است تا با خدشه‌دار کردن پایگاه اصلی پیام حجاب و با ترویج فساد و بی‌بند و باری و ترویج مدل‌های غربی در ایران، اوضاع را به نفع خود تغییر دهند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم


ذَلِک أَدْنی أَن یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ (احزاب/۵۹)


بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، روزی که مردان و زنان با ایمان، با شهامت و غیرت به پا خواستند تا ظلمی را که بر زنان سرزمین مقدس ایران توسط رژیم دست نشانده پهلوی روا می‌شد از میان بردارند و با نثار جان خویش به تمامی دنیا بفهمانند که ایرانی تا پای جان آماده دفاع از ارزش‌هاست.
حجاب و عفاف فقط یک نوع پوشش تلقی نمی‌شود بلکه نوعی تفکر است که انسان به آن نیاز دارد، موضوعی که در عصر حاضر فقط خاص جامعه زنان جامعه نبوده و مردان نیز با پاسداری از حریم خانواده خود، و رعایت عفاف در تمامی ابعاد اعم از رفتارهای فردی، اجتماعی، خانوادگی و شغلی نقش مهم و تأثیرگذاری در این عرصه دارند.
دشمنان دین اسلام، حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم‌ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته‌اند و از سال‌های بسیار دور، تضعیف پایبندی به حجاب در دستور کار آن‌ها قرار گرفته است تا با خدشه‌دار کردن پایگاه اصلی پیام حجاب و با ترویج فساد و بی‌بند و باری و ترویج مدل‌های غربی در ایران، اوضاع را به نفع خود تغییر دهند، غافل از آن که زنان ایرانی بیدارند و ثمره‌ بهره‌گیری از این الگوی اسلامی، جامعه‌ای با اکثریت قاطع زنان اندیشمند و محقق که موفق به اشغال اکثریت کرسی‌های دانشگاهی کشور شده و در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و در ابعاد ملی و بین المللی درخشش قابل تحسین داشته‌اند، می باشد. 
لذا ما دانشگاهیان بسیجی استان گلستان هفته عفاف و حجاب را در حالی گرامی می‌داریم که ورود جهادی به امر فرهنگ یکی از تاکیدات همیشگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است. در همین راستا همواره در راستای ترویج عالمانه فرهنگ و گفتمان حجاب و عفاف و تشریح شاخصه‌های زن تراز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در نقش‌های اصیل، مقدس و ارزشمند همسری و مادری کوشیده، حمايت همه جانبه‌ي‌ خود را از قانون‌هاي برگرفته از الگوهاي اسلامي حجاب و عفاف اعلام داشته و از تمامي مسوولين و نهادهايي كه قدم‌هاي موثري در اين راه برمي‌دارند دفاع مي‌كنيم. در نهایت خواستار همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی جهت ترویج عفاف و حجاب و جلوگیری از به ثمر رسیدن نقشه‌های شوم دشمنان در راستای از بین بردن عفت میان زنان جامعه، می باشیم.

دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی بسیج استان گلستان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.