سومین نشست جبهه علمی فرهنگی انقلاب

asatid
سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری برگزار کرد:

سومین نشست جبهه علمی فرهنگی انقلاب

سومین نشست جبهه علمی فرهنگی انقلاب به دبیری سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، سومین نشست جبهه علمی فرهنگی انقلاب  اسلامی با حضور اکثریت اعضای این جبهه و به دبیری سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این جلسه ، ابتدا احمدرضا بسیج رئیس سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری به مسائل فرهنگی و اهمیت این موضوع و مظلوم شدن مقوله‌ی فرهنگ پرداخت و گفت: کار و فعالیت‌های فرهنگی بایستی منبعی داشته باشد. منبع اصلی فرهنگ ما در اسلام و انقلاب اسلامی، کتاب قرآن و اولیاء الهی است. امروز پیچیدگی مسائل فرهنگی نسبت به قبل خاص‌تر شده چرا که جبهه مخالف با تمام توان و ابزار خاکریزهای فرهنگی ما را مورد هدف قرار داده است؛ لذا می‌بایست در این امر راهکارهای کارآمد را مورد بررسی قرار داد تا بتوان به مرحله عمل رسانید.

 در ادامه دیگر اعضای حقیقی و حقوقی شرکت کننده در جلسه به سایر مشکلات و مسائل مهم فرهنگی اشاره نموده و متقاضی عملیاتی کردن و اجرای مصوبات این جبهه از سازمان‌های مربوطه و اجرایی شدند. آنها خواهان تبلیغ و تبیین مبانی نظری و فکری انقلاب شده و همچنین نقش آموزش را در این خصوص بسیار مهم دانسته و اذعان داشتند که این مسئله بایستی به روز و همراه با شاخصه‌های انقلاب باشد.

انتهای پیام/

 

نویسنده: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.