نیمه مهرماه؛ آخرین مهلت شرکت در رویداد "جذب ایده در حوزه صنایع خلاق"

asatid
با حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه؛

نیمه مهرماه؛ آخرین مهلت شرکت در رویداد "جذب ایده در حوزه صنایع خلاق"

راهبر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان روانسر از برگزاری رویداد «جذب ایده در حوزه صنایع خلاق» با حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در منطقه اورامانات خبر داد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، میلاد سلطانی راهبر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان روانسر با اشاره به برگزاری این رویداد در آبان ماه امسال گفت: یکی از ماموریت‌های مراکز رشد شناسایی و جذب افراد صاحب ایده در حوزه‌های مختلف است و یکی از راهکارها در این زمینه برگزاری رویدادهایی برای شناسایی این افراد و ایده‌های خلاق آنهاست.

وی افزود: در همین راستا برگزاری رویداد "جذب ایده در حوزه صنایع خلاق" با هدف جذب و شناسایی افراد صاحب ایده در حوزه صنایع خلاق در دستور کار قرار گرفت.

سلطانی همچنین توسعه فرهنگ کارآفرینی مبتنی بر نوآوری متناسب با نیاز بازار در حوزه صنایع خلاق، حمایت از ایجاد و توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه صنایع خلاق و معرفی ایده های برتر به مرکز رشد شهرستان روانسر و دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق را از جمله دیگر اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد.

راهبرمرکز رشد واحدهای فناور شهرستان روانسر با اشاره به برگزاری این رویداد در چهار محور فناوری های نرم و صنایع رسانه ای، آفرینش ها و خدمات خلاق، صنایع دستی و میراث فرهنگی و صنایع هنری گفت: صاحبان ایده های خلاق در این حوزه های می توانند ایده های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

وی آخرین مهلت ارسال ایده ها را ۱۵ مهرماه اعلام و تاکید کرد: محدودیتی برای شرکت کنندگان نیست و تمامی افرادی که صاحب ایده و خلاقیت هستند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی افزود: تنها نکته مهم این است که ایده‌های ارسالی باید نوآور، جدید و متناسب با نیاز بازار باشند.

سلطانی با بیان اینکه این رویداد تنها مختص منطقه اورامانات است خاطرنشان کرد: افراد صاحب ایده در چهار شهرستان جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی و روانسر می توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی به پتانسیل‌های این چهار شهرستان برای ایده پردازی اشاره کرد و افزود: در جوانرود حوزه گیاهان دارویی، در روانسر حوزه کشاورزی، در پاوه حوزه صنایع دستی و در ثلاث باباجانی تمامی این حوزه ها (کشاورزی، صنایع دستی، گیاهان دارویی) زمینه کار بسیاری دارد و افراد می توانند ایده های خلاقانه خود را در این حوزه ها که نیاز منطقه است ارائه کنند.

وی با اشاره به معرفی ایده های برتر در اختتامیه این رویداد در آبان ماه امسال گفت: این ایده ها جهت تجاری سازی توسط پارک علم و فناوری کرمانشاه تحت حمایت قرار می گیرند.

سلطانی ارائه منتورینگ و مشاوره در جهت تجاری سازی ایده ها، پذیرش در مرکز رشد روانسر، تسهیلات استقرار رایگان در فضاهای اشتراکی مرکز رشد و معرفی جهت اخذ تاییدیه شرکت خلاق را از جمله حمایت‌های پارک علم و فناوری از برگزیدگان این رویداد عنوان کرد.

راهبرمرکز رشد واحدهای فناور شهرستان روانسر در پایان با بیان اینکه مرکز رشد شهرستان روانسر چهار شهرستان روانسر، پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود را تحت پوشش دارد، گفت: در حال حاضر چندین شرکت عضو این مرکز هستند که از مجموع این شرکت ها، یک شرکت در مرحله پارکی، سه شرکت در مرحله رشدی و مابقی در مرحله پیش رشد قرار دارند.

انتهای پیام/

 

نویسنده: روابط عمومی وزارت علوم

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.