اعطای مجوز نشر به کتاب‌های متناسب با اسناد بالادستی نظام و با رویکرد حل المسایلی

asatid
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید خبر داد:

اعطای مجوز نشر به کتاب‌های متناسب با اسناد بالادستی نظام و با رویکرد حل المسایلی

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌­ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، با توجه به کسب مجوز انتشارات سازمان در سال گذشته از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از اساتید رشته‌های مختلف دانشگاهی دعوت کرد از طریق معاونت پژوهش و فناوری سازمان برای گرفتن شابک، فیپا و مجوز نشر کتاب اقدام نمایند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، به گفته وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه­‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، با توجه به کسب مجوز انتشارات سازمان در سال گذشته از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتید رشته‌های مختلف دانشگاهی می‌­توانند از طریق معاونت پژوهش و فناوری سازمان برای گرفتن شابک، فیپا و مجوز نشر کتاب اقدام نمایند.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با اشاره به ظرفیت­ و نقش­‌آفرینی برجسته و مؤثر نهضت استادی بسیج در سیاستگذاری‌های کلان حوزه علوم، تحقیقات و فناوری کشور مبتنی بر منویات حکیمانه مقام معظم رهبری گفت: کتاب­‌ها و رساله‌های دکترا که در راستای سرفصل­‌ها و محورهای اسناد بالادستی کشور از جمله بیانیه گام دوّم انقلاب، سیاست­‌های کلی علم و فناوری، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نقشه جامع علمی کشور باشد در اولویت ارزیابی و داوری علمی برای طی فرایند مجوز نشر قرار خواهند گرفت.

 آرایی در ادامه افزود: از استادان دانشگاهی انتظار می‌رود تا تأثیرگذاری فزاینده‌ای برای نیل به دانشگاه مسأله‌­محور و در تراز انقلاب اسلامی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی، انجام کار علمی و پژوهشی نافع و ناظر به حل مسایل انقلاب اسلامی و جامعه، انجام کار معنوی، تربیتی و بصیرت‌افزایی برای دانشجویان، تجاری‌­سازی علم و تبدیل نظام دانایی به نظام توانایی و نیز دستیابی به اقتدار و مرجعیت علمی داشته باشند.  

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در پایان تأکید کرد: اساتید و نخبگان دانشگاهی کشور برای ارسال آثار خویش بر رویکرد حل المسایلی متناسب با نیازهای انقلاب اسلامی و جامعه توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.