قعطنامه پایانی مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مصلای دانشگاه تهران

asatid
منتشر شد:

قعطنامه پایانی مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مصلای دانشگاه تهران

ملت با بصیرت ایران اسلامی در حالی که فشار زانوی غرب بر گلویشان سنگینی می‌­کرد و تنفس­‌شان را با مشکل مواجه کرده بود، با حضوری حماسی در پای صندوق های رای 1400 امید غرب در «نه ایرانیان به رای» را به یاس تبدیل کرده و الگوی حکمرانی دفاع و مقاومت را برگزیدند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه‌های کشور به نیابت از جامعه نخبگی و ملت شریف ایران در همایش «استمرار ارزش‌های حکمرانی مردمی دوران دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی» در دانشگاه تهران در پیامی ضمن ستایش از ملت ایران به خاطر ایثار و گذشت در دوران شور و شعور در دفاع مقدس و بصیرت دینی و سیاسی، با صدای رسا و شفاف به جهانیان اعلام کردند بر ادامه این راه تا آخرین قطره خون پایداری خواهند کرد.

در متن این پیام آمده است:

ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی امسال در حالی چهل و یکمین سالروز آغاز هشت سال دفاع مقدس در برابر تهاجم نظامی صدام عفلقی به نیابت از استکبار جهانی را گرامی می دارد که شاهد جان گرفتن دوباره تفکر دفاع و مقاومت در کشور بوده و به نتایج آن در پیروزی بر غرب در جنگ اقتصادی دل بسته است.

این امیدواری به خاطر تجربه موفق الگوی حکمرانی ولایت مدار و مردم محور دوران دفاع مقدس است که توانست کشور را با مشت خالی در برابر سلاح های پیشرفته غرب و دلارهای نفتی شیخ نشین های منطقه حفظ کرده و ضمن حفاظت از تمامیت ارضی کشور، از استقلال سیاسی کشور نیز صیانت کند. مسیری که متاسفانه پس از آن دوران نورانی توسط عده‌ای غربگرا به انحراف کشیده شد و «معامله و استقراض» جای «مقاومت و استقلال» را گرفت.

ملت با بصیرت ایران اسلامی اما در حالی که فشار زانوی غرب بر گلویشان سنگینی می­‌کرد و تنفس­شان را با مشکل مواجه کرده بود، با حضوری حماسی در پای صندوق های رای 1400 امید غرب در «نه ایرانیان به رای» را به یاس تبدیل کرده و الگوی حکمرانی دفاع و مقاومت را برگزیدند.

ما اساتید،کارکنان دانشگاه‌های کشور به نیابت از جامعه نخبگی و ملت شریف ایران در این مکان تاریخ ساز کشورمان گردهم آمده‌­ایم تا ضمن ستایش از ملت ایران به خاطر آن همه ایثار و گذشت در آن دوران شور و شعور، و این بصیرت دینی و سیاسی در کوران هجو و دروغ، بر ادامه این راه تا آخرین قطره خون تاکید نموده و با صدای رسا و شفاف به جهانیان اعلام داریم:

1- الگوی جهاد و شهادت و حکمرانی ولایت مدار و مردم محور دوران طلایی دفاع مقدس بهترین و عملی ترین راه برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی، آرمان های انقلابی و تمامی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می دانیم و رجاء واثق داریم دولت کنونی می تواند با الهام از این الگوی ناب ضمن پاسخ به نیازهای مردم و حل مشکلات کشور، صیانت از اررشهای اسلامی و انقلابی، زمینه ساز ظهور دولت یار(عج الله تعالی فرجه شریف) گردد.

2- جامعه دانشگاهی کشور ضمن حمایت همه جانبه از تفکر دفاع و مقاومت، دفاع در برابر جنگ های ترکیبی «تحریم و تحریف»، «نرم و هوشمند» و «شناختی و عاطفی» را مقدس­تر از دفاع در برابر جنگ سخت دانسته و آمادگی علمی، تخصصی و جهادی خویش را برای خدمت به ملت شریف ایران، حل مسائل انباشته شده گذشته و مشکلات پیش رو اعلام می دارد.

3- سربلندی مردم انقلابی ایران در هشت سال جنگ سخت و فیزیکی در برابر رژیم بعث عراق، جنگ های ترکیبی اقتصادی و فرهنگی را تبریک عرض نموده و خدای سبحان را به خاطر وجود چنین ملتی شاکریم که ضمن تحمل مشکلات اقتصادی و معیشتی سالهای اخیر، بصیرتمندانه به دشمن اجازه نمی دهند تا از طریق رسانه های گسترده مجازی و حقیقی موفق به کمرنگ سازی نقش خویش و تفکر غربگرایان در بروز این شرایط و معرفی اسلام، انقلاب، نظام اسلامی و ولایت فقیه به عنوان عامل اصلی آن شوند.

در خاتمه ضمن تجدید پیمان با شهیدان، حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تا تحقق کامل آرمان های انقلاب اسلامی، جهت تعالی روح بلند همه شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافعان امنیت و سلامت مردم، علو درجات حضرت امام(ره)، ظهور و سلامتی آخرین ذخیره الهی بقیه الله الاعظم(عج) و سلامتی و طول عمر با عزت و پربرکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دست بر دعا برداشته و توفیق ادامه راه شهیدان، تبعیت از فرامین ولایت تا نیل به شهادت را از درگاهش خواستاریم.

 

اساتید و کارکنان دانشگاه‌های کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.